Spółka medialna 4Fun Media SA oczekuje, że w II połowie bieżącego roku w pełni uwidocznią się efekty dotychczasowej strategii firmy skoncentrowane na umacnianiuposiadanych brandów i budowaniu oglądalności, szczególnie wśród widzów zamieszkujących obszary miejskie, a w przypadku nowych stacji także na powiększanie zasięgu technicznego, wynika z wypowiedzi prezes 4Fun Media Ewy Czekały.
_ Pierwsze półrocze było nietypowe dla rynku telewizyjnego w związku z zachowaniem reklamodawców, z których znacząca część obniżyła swoje budżety marketingowe z uwagi na Euro. Jak pokazują opublikowane wyniki finansowe, nam udało się nie tylko obronić przed spadkami, ale wręcz zanotować znaczące wzrosty. W tym roku postawiliśmy na konsekwentne umacnianie posiadanych brandów i budowanie oglądalności, szczególnie wśród widzów zamieszkujących obszary miejskie, a w przypadku nowych stacji także na powiększanie zasięgu technicznego. Wszystko wskazuje na to, że efekty tej strategii będą w pełni widoczne już w drugiej połowie bieżącego roku - _ powiedziała prezes spółki Ewa Czekała, cytowana w komentarzu do wyników.
Spółka podała, że w okresie I półrocza 2012 roku systematycznie powiększany był zasięg stacji rebel:tv oraz TV.DISCO. Na koniec czerwca obie telewizje znajdowały się już w ofercie największych operatorów kablowych i telekomunikacyjnych oraz na platformach cyfrowych (m.in.: UPC, Aster, Multimedia Polska, Vectra, Toya, Cyfra+, Orange)
, docierając z sygnałem do ponad 4,5 mln gospodarstw domowych w Polsce, co odpowiada ok. 30% zasięgu technicznego w Polsce, wskazano w informacji.
_ Łączny udział rynkowy kanałów należących do 4fun Media (4fun.tv, TV.DISCO oraz rebel:tv) osiągnął na koniec czerwca – w grupie widzów 16-49, strategicznej ze względu na przychody reklamowe - 32% w całym rynku stacji muzyczno-rozrywkowych w Polsce i był najwyższy w dotychczasowej historii spółki _- podano również.
Grupa Kapitałowa 4fun Media zanotowała w I półroczu 2012 roku 33% wzrost przychodów r/r do poziomu 15,46 mln zł. Zysk netto w tym okresie wyniósł 4,36 mln zł wobec 4,2 mln zł rok wcześniej.
Porównaj na wykresach spółki i indeksy Dodaj wykresy do Twojej strony internetowej