Zarząd 4fun Media rekomenduje wypłatę z zeszłorocznego zysku ok. 6,1 mln zł dywidendy, czyli 1,5 zł na akcję. Ma również nową strategię, spółka poszuka partnerów lub inwestora.
Pozostałą część zysku w wysokości 4,1 mln zł zarząd chce przelać na kapitał zapasowy.
Z zysku za 2011 rok spółka wypłaciła w formie dywidendy 7,1 mln zł, co dało 1,75 zł na akcję.
Rada nadzorcza 4fun Media zaakceptowała strategię spółki zakładającą m.in. umocnienie pozycji kanałów tematycznych, dywersyfikację przychodów i poszukiwanie dla firmy partnerów lub inwestora - poinformowała spółka w komunikacie.
4fun Media zamierza koncentrować się na rynkach, na których działa obecnie. Planuje wzrost skali realizowanych inwestycji i umocnienie pozycji swoich kanałów tematycznych na rynku kablowo-satelitarnym.
Celem firmy jest też _ budowa pozycji spółki w nowych kanałach dystrybucji sygnału telewizyjnego oraz w najbardziej rozwojowych obszarach mediów cyfrowych _. Ma to nastąpić poprzez rozwój organiczny lub w wyniku akwizycji podmiotów o komplementarnym zakresie działalności.
Kolejnym założeniem strategii jest budowa wartości _ poprzez aktywne poszukiwanie partnerów prowadzących działalność na rynku mediów w Polsce lub za granicą celem nawiązania współpracy operacyjnej, zawiązania aliansu kapitałowego lub pozyskania inwestora strategicznego _.
Pieniądze na realizację wymienionych celów mają pochodzić w znacznej części z zysku wypracowanego w kolejnych latach.
_ - Będzie on głównie efektem skutecznego wykorzystania przewag konkurencyjnych, wzrostu przychodów z prowadzonej działalności oraz utrzymywania dwucyfrowego poziomu marży operacyjnej _ - napisano w komunikacie.
Możliwe będzie też częściowe sfinansowanie inwestycji kredytem lub emisją papierów dłużnych.
Spółka zamierza dywersyfikować źródła przychodów i utrzymywać zadłużenie na bezpiecznym poziomie.
Porównaj na wykresach spółki i indeksy Dodaj wykresy do Twojej strony internetowej