Dystrybutor IT, firma AB, podpisała nową umowę dystrybucyjną z Symantec Polska, poinformowała spółka w komunikacie. Dzięki umowie AB powiększyło swój portfel produktowy o oprogramowanie ochronne marki Norton dla użytkowników domowych i małych firm – w tym Norton AntiVirus oraz Norton Internet Security w wersjach 2011.
_ Dotychczas firma Symantec Polska współpracowała z AB na zasadzie subdystrybucji. Szeroka baza dealerów, dobre relacje z partnerami oraz duża skuteczność sprzedaży sprawiły jednak, że producent oprogramowania Norton był zainteresowany podpisaniem nowej, szerszej umowy _ – czytamy w komunikacie.
_ Głównym powodem rozszerzenia dotychczasowej współpracy jest przede wszystkim chęć skuteczniejszego dotarcia do lokalnych sklepów komputerowych, czyli bardzo szerokiej, kilkutysięcznej bazy firm, i zacieśnienia z nimi relacji _ – powiedziała channel sales account manager z Symantec Polska Ewa Kellner.
Spółka AB miała 34,65 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w 2009/10 roku obrotowym wobec 26,92 mln zł zysku rok wcześniej. Skonsolidowane przychody wyniosły 2882,11 mln zł wobec 2839,74 mln zł rok wcześniej.