Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

ABC Data liczy na wzrost efektywności w obszarze marketingu

0
Podziel się:

ABC Data, która planuje wydzielenie zorganizowanej części przedsiębiorstwa - zajmującej się marketingiem i zarządzaniem znakami towarowymi spółki - i wniesienie jej do spółki zależnej, liczy na znaczny wzrost efektywności w tym obszarze.

ABC Data liczy na wzrost efektywności w obszarze marketingu
(Dmitriy Shironosov/Dreamstime)

ABC Data, która planuje wydzielenie zorganizowanej części przedsiębiorstwa - zajmującej się marketingiem i zarządzaniem znakami towarowymi spółki - i wniesienie jej do spółki zależnej, liczy na znaczny wzrost efektywności w tym obszarze - poinformowała ABC Data.

_ - Planujemy wniesienie tej działalności do spółki zależnej w 100 proc. od ABC Data. Podstawową aktywnością wydzielonej spółki będzie marketingowa obsługa ABC Daty oraz jej klientów. Liczymy na znaczny wzrost efektywności w tym obszarze _ - powiedział cytowany w komunikacie Michał Rumiński, prezes ABC Data.

Wniesienie działalności marketingowej z ABC Data do spółki zależnej jest przedmiotem uchwały zgłoszonej na NWZA zwołane na 25 listopada.

Bądź na bieżąco z sytuacją na rynkach

giełda
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)