Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

ABC Data może przeprowadzić akwizycję jeszcze w 2010 roku

0
Podziel się:

Dystrybutor IT może przeprowadzić akwizycję zagraniczną jeszcze w tym roku, choć bardziej prawdopodobna wydaje się jej finalizacja w 2011 roku.

ABC Data może przeprowadzić akwizycję jeszcze w 2010 roku
(Money.pl/Tomasz Brankiewicz)

Dystrybutor IT może przeprowadzić akwizycję zagraniczną jeszcze w tym roku, choć bardziej prawdopodobna wydaje się jej finalizacja w 2011 roku, wynika z wypowiedzi przedstawicieli spółki. Wejście na kolejne rynki Europy Środkowej poprzez przejęcie to jeden z głównych elementów strategii ABC Data.

_ - Nie wykluczamy, że jeszcze w tym roku przeprowadzimy akwizycję nad którą pracujemy, ale nie możemy też tego potwierdzić _ - powiedział członek zarządu Michał Rumiński.

Pod koniec sierpnia spółka informowała, że przeprowadziła due diligence zagranicznego dystrybutora IT i że przygląda się też innym podmiotom. Rumiński zaznaczył, że prace nad przejęciami idą dobrze i grupa firm, którymi ABC Data była zainteresowana, nie zmienila się znacząco.

Narastająco w I-III kw. 2010 roku ABC Data miała 20,62 mln zł skonsolidowanego zysku netto wobec 13,84 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach odpowiednio 1765,03 mln zł wobec 1625,65 mln zł.

ABC Data rozmawia o współpracy operacyjnej z Optimusem

ABC Data, która obejmie pakiet warrantów Optimusa, rozmawia o współpracy operacyjnej z tą spółką, wynika z wypowiedzi przedstawicieli tej firmy. ABC Data podkreśla, że nie zależy jej na szybkim zbyciu papierów Optimusa.

_ - Mamy o czym rozmawiać z Optimusem. Interesuje nas wzmocnienie pozycji w segmencie gier komputerowych, konsoli i akcesoriów _ - powiedział wiceprezes Andrzej Sobol.

Członek zarządu Michał Rumiński podkreślił, że ugoda z akcjonariuszami Optimusa gwarantuje spółce minimalny zysk ze sprzedaży papierów Optimusa, ale ABC Data nie musi być zainteresowana jej szybkim zbyciem.

Ugoda podpisana niedawno wyjaśniła spór o cenę warrantów związany z interpretacją zapisów poprzedniej umowy. Zgodnie z nią, ABC Data obejmie warranty i może zażądać od udziałowców Optimusa ich odkupienia po określonej cenie a ci natomiast mają prawo ich pierwokupu.

Narastająco w I-III kw. 2010 roku ABC Data miała 20,62 mln zł skonsolidowanego zysku netto wobec 13,84 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach odpowiednio 1765,03 mln zł wobec 1625,65 mln zł.

ABC Data podtrzymuje prognozę na 2010 r.

Dystrybutor IT, spółka ABC Data podtrzymała prognozę finansową na 2010 r., wynika z prezentacji firmy.

Spółka prognozuje, że w 2010 r. zysk netto wyniesie 31,2 mln zł wobec 30,3 mln zł w 2009 roku. Przychody mają wzrosnąć odpowiednio: do 2464 mln zł z 2371 mln zł.

Narastająco w I-III kw. 2010 roku ABC Data miała 20,62 mln zł skonsolidowanego zysku netto wobec 13,84 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach odpowiednio 1765,03 mln zł wobec 1625,65 mln zł.

Warszawa, 16.11.2010 (ISB) - ABC Data, która obejmie pakiet warrantów Optimusa, rozmawia o współpracy operacyjnej z tą spółką, wynika z wypowiedzi przedstawicieli tej firmy. ABC Data podkreśla, że nie zależy jej na szybkim zbyciu papierów Optimusa.

_ Mamy o czym rozmawiać z Optimusem. Interesuje nas wzmocnienie pozycji w segmencie gier komputerowych, konsoli i akcesoriów _ - powiedział wiceprezes Andrzej Sobol dziennikarzom.

Członek zarządu Michał Rumiński podkreślił, że ugoda z akcjonariuszami Optimusa gwarantuje spółce minimalny zysk ze sprzedaży papierów Optimusa, ale ABC Data nie musi być zainteresowana jej szybkim zbyciem.

Ugoda podpisana niedawno wyjaśniła spór o cenę warrantów związany z interpretacją zapisów poprzedniej umowy. Zgodnie z nią, ABC Data obejmie warranty i może zażądać od udziałowców Optimusa ich odkupienia po określonej cenie a ci natomiast mają prawo ich pierwokupu.

Narastająco w I-III kw. 2010 roku ABC Data miała 20,62 mln zł skonsolidowanego zysku netto wobec 13,84 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach odpowiednio 1765,03 mln zł wobec 1625,65 mln zł.

giełda
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)