Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Agora szacuje wzrost rynku reklamy w 2012 roku

0
Podziel się:

Agora szacuje wzrost rynku reklamy w 2012 r. na 0-3 proc. po wzroście o około 1,5 proc. w 2011 roku.

Agora szacuje wzrost rynku reklamy w 2012 roku
(TommL/iStockPhoto)

Agora szacuje wzrost rynku reklamy w 2012 r. na 0-3 proc. po wzroście o około 1,5 proc. w 2011 r. - podała spółka w komentarzu do wyników kwartalnych.

_ Obserwując bieżącą sytuację makroekonomiczną i na rynku reklamy Spółka szacuje, że wzrost wartości rynku reklamy w Polsce w 2012 r. wyniesie około 0-3 proc. _ - napisała spółka.

_ Należy pamiętać, że na wartość rynku reklamy w Polsce w 2012 r. mogą wpływać decyzje o wydatkach reklamowych podejmowane przez międzynarodowe koncerny w oparciu o niepewną sytuację gospodarczą w innych częściach Europy lub świata w oderwaniu od wyników polskiej gospodarki _ - dodała.

Według Agory, w najważniejszym dla spółki segmencie, czyli reklamy w prasie codziennej, spadek wydatków na reklamę sięgnie 14-17 proc. Również segment reklamy w czasopismach odnotuje spadek, choć nieco mniejszy, o 6-9 proc.

Agora oczekuje, że reklama internetowa pozostanie najszybciej rosnącym segmentem rynku, ze wzrostem na poziomie 9-12 proc. w 2012. Reklama kinowa powinna wzrosnąć o 3 do 6 proc. Wydatki na reklamę w segmentach telewizji, radia i reklamy zewnętrznej powinny wynieść 0 do 3 procent.

giełda
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)