Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Agroton prowadzi kampanię żniwną przy wyższej efektywności

0
Podziel się:

Producent rolny działający na Ukrainie, Agroton Public Limited, zakończył zbiory słonecznika z 17 tys. hektarów upraw (wobec łącznie 39 tys. ha), uzyskując z jednego hektara średnio 2,2 ton.

Agroton prowadzi kampanię żniwną przy wyższej efektywności
(Martin Pettitt/CC/Flickr)

Producent rolny działający na Ukrainie, Agroton Public Limited, zakończył zbiory słonecznika z 17 tys. hektarów upraw (wobec łącznie 39 tys. ha), uzyskując z jednego hektara średnio 2,2 ton oraz zakończyła zbiory kukurydzy z 3 tys. hektarów upraw (z 9 tys. ha łącznie), przy średniej wydajności 6,0 ton/ha, poinformowała spółka w komunikacie. Efektywność spółki jest znacznie wyższa niż w poprzednich latach.

_ - Trwa kampania żniwna 2010/2011 Agroton Public Limited. Obecnie Grupa prowadzi zbiory słonecznika z areału upraw o powierzchni 39 tys. hektarów oraz zbiory kukurydzy z 9 tys. hektarów upraw. Według stanu na dzień 13 września 2011 roku, Grupa zakończyła zbiory słonecznika z 17 tys. hektarów upraw, uzyskując z jednego hektara średnio 2,2 ton nasion, oraz zakończyła zbiory kukurydzy z 3 tys. hektarów upraw, przy średniej wydajności 6,0 ton kukurydzy z jednego hektara _ - czytamy w komunikacie.

Poniższa tabela przedstawia zestawienie wydajności zbiorów w okresie ostatnich lat (w tonach na hektar):

Agroton Public Limited miał 34,24 mln dolarów skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w I poł. 2011 roku wobec 28,09 mln dolarów zysku rok wcześniej. Skonsolidowane przychody wyniosły 64,51 mln dolarów wobec 19,67 mln dolarów rok wcześniej.

giełda
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)