Zarząd Makaronów Polskich zamierza w 2013 roku osiągnąć wzrost organiczny na poziomie ponad 10 procent i trwale odzyskać rentowność - podała spółka w sprawozdaniu zarządu do wyników spółki za 2012 rok._ _
_ - W roku bieżącym zarząd spółki zamierza osiągnąć wzrost organiczny na poziomie ponad 10 proc., w sposób trwały odzyskać rentowność, rozwijać eksport i budować jeden silny własny brand makaronów oraz poprawić dystrybucję numeryczną _ - napisano w sprawozdaniu.
Dodano, że spółka dokonuje zmian w podejściu do eksportu.
_ - (...) w miejsce kontraktów private label dla sieci dyskontów w Europie Środkowej zainicjowano sprzedaż produktów brandowych oraz świadczenie produkcji usługowej na rynek niemiecki, chiński, rosyjski oraz ukraiński _ - podano.
W 2012 r. Makarony Polskie zanotowały zysk netto z działalności kontynuowanej na poziomie 1,3 mln zł wobec 3,35 mln zł straty przed rokiem. Przychody spadły rok do roku do 131,9 mln zł z 210,7 mln zł.