Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Ambra przejęła spółkę Nalewki

0
Podziel się:

Grupa Ambra przejęła 100 procent udziałów w spółce Nalewki, powiększając sieć sklepów winiarskich o 9 placówek.

Ambra przejęła spółkę Nalewki
(Paha_l/Dreamstime)

Grupa Ambra przejęła 100 procent udziałów w spółce Nalewki, powiększając sieć sklepów winiarskich o 9 placówek.

Przejęta sieć sklepów działająca pod marką Nalewki i Inne oferuje głównie tradycyjne wysokogatunkowe nalewki i wódki. Punkty sprzedaży zlokalizowane są w galeriach handlowych w największych polskich miastach.

Zostaną one włączone do sieci sklepów winiarskich prowadzonych przez należącą do grupy Ambra spółkę Centrum Wina - Dystrybucja. Jak podała spółka, oznacza to wprowadzenie pełnego asortymentu win z oferty Centrum Wina oraz sukcesywnie zmianę nazwy sklepów.

Zachowana zostanie nabyta wraz z siecią marka _ Nalewki i inne _, będąca zarazem marką produktową dla asortymentu wysokogatunkowych nalewek. Ambra przejmuje produkcję spółki a asortyment zostanie wprowadzony do całej sieci sprzedaży Centrum Wina. Spółka podała, że dzięki przejęciu grupa Ambra umocniła pozycję lidera w segmencie _ fine wines _ i na całym rynku wina.

_ - Szczególną wartością transakcji jest jakość lokalizacji przejmowanych sklepów, które idealnie wypełniają luki istniejącej sieci uzupełniając ją o najlepsze galerie handlowe w Polsce: Galeria Mokotów, Galeria Krakowska, Silesia, Stary Browar, Manufaktura czy Galeria Bałtycka to liderzy głównych polskich aglomeracji _ - powiedział Robert Ogór, prezes grupy Ambra.

Obecnie, po przejęciu, sieć sklepów grupy Ambra liczy 25 placówek. Sklepy winiarskie grupy działają obecnie pod markami Centrum Wina, Wine House i Wine Club. Do końca 2010 roku zakończyć ma się proces ujednolicania marki detalicznej grupy.

W roku 2009 sieć sklepów grupy Ambra osiągnęła przychody w wysokości około 15 mln złotych.

giełda
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)