Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Analitycy zalecają kupno akcji Rafako

0
Podziel się:

Analitycy Millennium DM w raporcie z 9 października rozpoczęli wydawanie rekomendacji dla Rafako od zalecenia kupuj, cenę docelową akcji spółki ustalając na poziomie 12,7 złotych. Raport wydano przy cenie 9,3 zł za akcję Rafako.

Analitycy zalecają kupno akcji Rafako
(Money.pl/Tomasz Brankiewicz)

Millennium DM w raporcie z 9 października rozpoczęli wydawanie rekomendacji dla Rafako od zalecenia _ kupuj _, cenę docelową akcji spółki ustalając na poziomie 12,7 złotych. Raport wydano przy cenie 9,3 zł za akcję Rafako.

Zdaniem analityków, zdarzenia, które negatywnie wpłynęły na bilans spółki, są już przeszłością. Oczekują oni, że Rafako będzie głównym wygranym rozpoczynającego się programu inwestycyjnego w sektorze energetycznym.

_ Obecnie posiadany rekordowy portfel zleceń, w tym flagowy dla Rafako projekt w Opolu, pozwoli Rafako na niemal podwojenie skali prowadzonej działalności bez dodatkowego kapitału dłużnego czy emisji akcji. Oczekujemy 77-proc. wzrostu zysku netto w perspektywie 5 lat i przełamania bariery 100 mln zł zysku netto w 2016 roku _ - napisali w raporcie.

Analitycy spodziewają się, że w kolejnych kwartałach pozycja gotówkowa spółki będzie pozytywna.

_ Samo rozpoczęcie projektu w Opolu powinno przełożyć się na dodatkowe 370 mln zł środków pieniężnych na bilansie spółki. Przy pozytywnym scenariuszu, zakładającym ugodę z Alstomem czy zdobycie kontraktów w Kozienicach i Jaworznie, do Rafako w najbliższych miesiącach mogą wpłynąć środki pieniężne przekraczające obecną wycenę rynkową firmy _ - napisali.

Millennium DM prognozuje dla Rafako na 2012 rok 1,382 mld zł skonsolidowanych przychodów przy 72,6 mln zł zysku operacyjnego i 69,4 mln zł zysku netto. W 2013 roku analitycy spodziewają się 1,405 mld zł przychodów spółki, 94,6 mln zł zysku operacyjnego i 78,9 mln zł zysku netto.

Bądź na bieżąco z sytuacją na rynkach Dodaj wykresy do Twojej strony internetowej

giełda
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)