Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Arteria kończy prace nad strategią

0
Podziel się:

Arteria chce do końca 2008 roku zwiększyć liczbę sklepów detalicznych do 100 (w tym własnych punktów) z obecnych 38 - poinformowała spółka w komentarzu do raportu kwartalnego. W trzecim kwartale spółka przedstawi strategię rozwoju do końca 2008 roku.

Arteria kończy prace nad strategią

Arteria chce do końca 2008 roku zwiększyć liczbę sklepów detalicznych do 100 (w tym własnych punktów) z obecnych 38 - poinformowała spółka w komentarzu do raportu kwartalnego. W trzecim kwartale spółka przedstawi strategię rozwoju do końca 2008 roku.

Arteria nie zmieniła prognoz 50 mln zł przychodów na 2007 rok, ale zarząd ocenia, że utrzymanie dotychczasowej dynamiki rozwoju wpłynie pozytywnie na wyniki III i IV kw. Arteria informowała wcześniej, że w 2007 roku będzie mieć 3,7 mln zł zysku operacyjnego i 3,0 mln zł zysku netto.

_ "W ocenie zarządu utrzymanie dotychczasowej dynamiki rozwoju oraz wypracowanie dodatkowej masy marży dzięki nowym projektom, wpłynie pozytywnie na wyniki osiągane przez Spółkę, szczególnie w III oraz kluczowym z punktu widzenia prowadzonej działalności - IV kwartale 2007 roku" - podała spółka. _ Po dwóch kwartałach 2007 roku Arteria osiągnęła 24,6 mln zł przychodów, czyli o 276 proc. więcej wobec takiego samego okresu 2006 roku oraz 1,0 mln zł zysku netto, czyli o 28 proc. więcej.

Spółka podała również, że głównym celem strategicznym jest dynamiczna ekspansja rynkowa i że w dalszym ciągu zamierza inwestować w rozbudowę własnej, terenowej struktury sprzedaży.

Rozwój sprzedaży detalicznej to priorytet w strategii rozwoju opierająca się obecnie na sieci sprzedaży 38 mobilnych punktów, obsługujących do tej pory sprzedaż produktów operatora komórkowego Play.

_ "W najbliższej przyszłości sprzedaż w tych punktach nie będzie jednak koncentrować się wyłącznie na sprzedaży telefonów oraz akcesoriów. Została już wzbogacona ofertą platformy "n", a w dalszych planach biznesowych także ofertami innych partnerów, działających w trzech obszarach: telekomunikacja, rozrywka oraz media" - podała spółka. _ Arteria chce do końca 2008 roku zwiększyć tę sieć sprzedaży detalicznej do blisko 70 punktów, ale równocześnie zamierza budować sieć sprzedaży pod własną marką.

"Będzie ona posiadać unikalną na polskim rynku ofertę multimedialnych towarów i usług. Zgodnie z polityką spółki, punkty sprzedaży będą lokowane w miejscach łatwo dostępnych dla klientów - głównie w centrach handlowych dużych miast. W tym roku wdrażany jest plan uruchomienia łącznie 20 takich własnych punktów, a docelowo do końca 2008 roku, ma działać łącznie 100 sklepów sprzedaży detalicznej" - podano.

Arteria to firma specjalizująca się w komunikacji marketingowej wspierającej sprzedaż. Spółka należy do grupy kapitałowej Nova Holding. Firma swoją działalność koncentruje na rynku usług outsourcingowych i wsparcia sprzedaży, głównie w branżach: finansowej, wydawniczej, telekomunikacyjnej oraz IT.

giełda
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)