Oznacza to, że całkowita wartość oferty, na którą składają się akcje nowej emisji oraz akcje istniejące, wyniesie 42,4 mln zł. Spółka natomiast pozyska z oferty 10,6 mln zł, które zamierza przeznaczyć na zwiększenie kapitału obrotowego i inwestycje informatyczne. Debiut giełdowy Spółki planowany jest na pierwszą dekadę kwietnia 2010 r.
Oferta publiczna obejmie 4.000.000 akcji (Akcje Oferowane), w tym: 1.000.000 zwykłych na okaziciela serii C, oferowanych przez Ferro w ramach publicznej subskrypcji (Akcje Serii C), 3.000.000 akcji zwykłych na okaziciela serii A, oferowanych przez Wprowadzającego w ramach publicznej sprzedaży (Akcje Sprzedawane).
Oferta publiczna została podzielona na: Transzę Detaliczną - obejmującą 600.000 Akcji Serii C, Transzę Instytucjonalną - obejmującą 3.400.000 Akcji Oferowanych, w tym 400.000 Akcji Serii C oraz 3.000.000 Akcji Serii A.
Przydział akcji planowany jest na dzień 31 marca 2010 roku.
Cele emisji to przede wszystkim zwiększenie kapitału obrotowego i inwestycje informatyczne.