Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Comp zrealizuje połączenie z CSS do końca roku

0
Podziel się:

Celem strategicznym spółki informatycznej Comp jest obecnie biznesowe i formalne zrealizowanie fuzji z Computer Service Support (CSS) do końca tego roku.

Comp zrealizuje połączenie z CSS do końca roku
(PAP/Paweł Kula)

*Celem strategicznym spółki informatycznej Comp jest obecnie biznesowe i formalne zrealizowanie fuzji z Computer Service Support (CSS) do końca tego roku. *

Pierwotny harmonogram przejęcia zakładał jego zakończenie do 30 września.
"W sierpniu 2007 roku spółka złożyła do KNF prospekt emisyjny związany z dopuszczeniem do obrotu akcji spółki serii J (objętych w drugim kwartale 2007 przez Prokom Software SA i dwie osoby fizyczne)
oraz publiczną oferta akcji serii K emitowanych w związku z połączeniem z CSS SA i dopuszczeniem ich do obrotu" - czytamy w komentarzu do wyników.

Kontrolę nad połączonymi spółkami będzie sprawował Prokom Software, który ma obecnie w Comp 32,96% udziałów (prezes spółki Jacek Papaj kontroluje 30,99% akcji). Obecnie trwa proces fuzji Prokom Software i Asseco Poland (które będzie przejmującym). Prezes Asseco Poland Adam Góral, który będzie również szefem połączonej firmy, informował pod koniec września, że nie zapadła jeszcze decyzja, czy grupa będzie konsolidowała również Comp.

Grupa Comp (w skład której wchodzą m.in. Pacomp, Enigma, Safe Computing) miała 4,13 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w III kw. 2007 roku wobec 4,12 mln zł zysku rok wcześniej. Skonsolidowane przychody wyniosły 21,21 mln zł wobec 36,56 mln zł rok wcześniej.

Głównym klientem spółki jest sektor administracji (w tym służby mundurowe), dzięki którym spółka generuje 32% swoich przychodów, 10,4% przypada na sektor telekomunikacyjny. 35% przychodów pochodziło w pierwszych trzech kwartałach ze sprzedaży urządzeń fiskalnych, 26,2 - specjalnych systemów bezpieczeństwa, a 15,7% - systemów komputerowych.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)