Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Comperia podała szczegóły dotyczące emisji akcji

0
Podziel się:

Spółka chce pozyskać z emisji około 10 mln złotych.

Comperia podała szczegóły dotyczące emisji akcji
(peepo/iStockphoto)

Comperia chce pozyskać z oferty publicznej do 1 mln akcji serii F około 10-12 mln zł netto. Oferta spółki związana jest z przeniesieniem notowań jej akcji z rynku NewConnect na główny parkiet warszawskiej GPW.

Przedmiotem oferty publicznej jest do 1.000.000 akcji serii F. Oferującym jest Ipopema Securities, zaś współprowadzącym księgę popytu DI Inverstors.

Cena maksymalna akcji po jakiej będą składać zapisy inwestorzy indywidualni została wyznaczona na 22 zł. Spółka oczekuje, że potencjalne wpływy netto z oferty wyniosą ok. 10-12 mln zł.

Około 4 mln zł Comperia chce przeznaczyć na stworzenie multiagencji ubezpieczeniowej, kolejne 2 mln zł na rozwój infrastruktury i działania marketingowe związane z jej portalami, zaś 4 mln zł ma trafić na rozwój programu partnerskiego _ ComperiaLead _.

_ - W przypadku pozyskania z emisji akcji serii F kwoty większej niż 10 mln zł wpływów netto lecz nieprzekraczającej 12 mln zł (...) zarząd zamierza przeznaczyć nadwyżkę środków ponad 10 mln zł na zwiększenie środków obrotowych, które zostaną wykorzystane do sfinansowania działalności spółki w kolejnych okresach _ - podano w prospekcie.

W prospekcie Comperia podała również, że wg. wstępnych szacunków w 2013 roku wypracowała jednostkowo 12,8 mln zł przychodów ze sprzedaży, 6,1 mln zł zysku EBITDA, 3,5 mln zł zysku EBIT oraz 3,1 mln zł zysku netto z działalności kontynuowanej.

W prospekcie dodano, że zarząd spółki nie zamierza rekomendować wypłaty dywidendy z zysku za rok obrotowy 2013.

Budowa księgi popytu potrwa od 31 stycznia do 10 lutego. Zapisy na akcje w transzy inwestorów indywidualnych potrwają od 1 do 7 lutego, a w transzy inwestorów instytucjonalnych od 11 do 13 lutego.

Comperia jest spółką działającą w segmencie porównywarek produktów finansowych. W jej portfolio znajduje się sześć portali internetowych.

Strategia spółki zakłada rozwój ubezpieczeń w formule ROPO (research online, purchase offline), rozwój infrastruktury, uruchomienie nowych sekcji porównywanych produktów. Od grudniu 2011 roku spółka jest notowana na rynku NewConnect.

giełda
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)