Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Cyfrowy Polsat nie zarobi szybko na MVNO

0
Podziel się:

Cyfrowy Polsat nie spodziewa się pozyskania do końca 2008 roku 1 mln klientów wirtualnej sieci komórkowej (MVNO), która to liczba miałaby spowodować, że projekt ten będzie miał pozytywną EBITDA.

Cyfrowy Polsat nie zarobi szybko na MVNO
(Redbaron/Dreamstime.com)

*Cyfrowy Polsat nie spodziewa się pozyskania do końca 2008 roku 1 mln klientów wirtualnej sieci komórkowej (MVNO), która to liczba miałaby spowodować, że projekt ten będzie miał pozytywną EBITDA. *

_ W dniu 30 czerwca 2008 roku rozpoczęliśmy oferowanie usług operatora wirtualnej sieci komórkowej. Oczekujemy iż w okresie od momentu uruchomienia tej usługi do momentu pozyskania 1.000.000 abonentów tej usługi, koszty prowadzenia usług telefonicznych będą wyższe od przychodów osiąganych z tej działalności, co oznacza iż osiągane przez nią zysk operacyjny i EBITDA będą miały negatywny wpływ na osiągane przez Grupę Kapitałową zysk operacyjny i EBITDA _ - podał Cyfrowy Polsat w raporcie kwartalnym.

Dominik Libicki, prezes Cyfrowego Polsatu poinformował PAP, że spółka zakłada stopniowe pozyskiwanie klientów telefonii mobilnej.

_ Wystartowaliśmy tylko z ofertą pre-paidową bez żadnej reklamy. We wrześniu planujemy start post-paidu i start kampanii reklamowej. Zakładamy stopniowe pozyskiwanie klientów _ - powiedział.

Na pytanie PAP kiedy Cyfrowy Polsat będzie 1 mln klientów tego projektu prezes odpowiedział: _ Nie należy się tego spodziewać w tym roku _.

Cyfrowy Polsat uruchomił usługę telefonii komórkowej w oparciu o sieć radiową Polskiej Telefonii Cyfrowej. Spółka zaprojektowała własną sieć telekomunikacyjn i będzie działać w oparciu o własny kod dostępu PL12, własne punkty styku i umowy interconnectowe.

Cyfrowy Polsat posiada również własny system billingowy i CRM.

Wcześniej Libicki mówił PAP, że sieć dystrybucji, w której dostępna będzie nowa usługa Cyfrowego Polsatu będzie stopniowo poszerzana.

Doładowanie kart pre-paidowych Cyfrowego Polsatu jest obecnie możliwe w około 20 tys. punktów sprzedaży detalicznej, a na koniec tego roku ma to być 40 tys. punktów. Post-paid ma być dostępny początkowo w 400 punktach, do końca roku w 800 punktach.

giełda
wiadomości
gospodarka
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)