Strategia dwóch cen Gazety (z dodatkiem i bez) okazała się wielkim sukcesem, dzięki któremu wpływy ze sprzedaży dziennika powróciły do poziomu sprzed wojny cenowej z Axel Springer.
Spółka szybciej niż konkurenci rozwija się również w perspektywicznym obszarze internetu i prasy bezpłatnej. Naszym zdaniem w percepcji inwestorów oba obszary są nadal niedoceniane.
W ciągu najbliższych dwóch lat oczekujemy, że Agora powróci do rentowności EBITDA na poziomie 18%. Po uwzględnieniu korekty prognoz, podwyższamy cenę docelową z 47,6 PLN do 52,2 PLN za akcję i zalecamy trzymanie jej walorów (poprzednia rekomendacja akumuluj, wydana przy cenie 43,9 PLN).
Dodatkową opcją zwiększającą wartość spółki w przyszłości, nie uwzględnioną w prognozach, jest wykorzystanie doświadczenia nowego prezesa w dziedzinie mediów elektronicznych i TV. Szczegóły nowej strategii spółki poznamy jednak dopiero na początku przyszłego roku.