Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Dobre wyniki sprzedaży Okocimia

0
Podziel się:

W pierwszych 2 miesiącach bieżącego roku sprzedaż browaru w Okocimu wzrosła o 30% względem ub.r. dzięki zwiększonym nakładom marketingowym.

Łączna produkcja browarów w kraju wzrosła w tym okresie o 17%. Ożywienie sprzedaży Okocimia jest także owocem reorganizacji działu sprzedaży i wprowadzenia w nim nowego systemu motywacyjnego.

Spółka zamierza jeszcze zintensyfikować nakłady na reklamę w okresie od kwietnia do lipca w celu wylansowania nowej, skierowanej dla 20-latków, marki Okocim – Premium. Smak nowego piwa zdobył wysokie noty w tzw. 'ślepych' testach. Przepisy nowej ustawy ograniczającej reklamę piwa wejdą w życie najwcześniej w lipcu br. Obecnie ustawa znajduje się komisjach senackich, gdzie może zostać złagodzona.

W świetle napływających z Okocimia informacji można się spodziewać dobrych wyników sprzedaży jeszcze co najmniej do połowy roku, dopóki trwa akcja promocyjna. Później okaże się na ile wzrost sprzedaży jest trwały. Spółka nie chce udzielić żadnych informacji na temat kosztów akcji marketingowych. Nie można zatem nic stwierdzić co do zysków w pierwszych miesiącach roku, dopóki nie znamy skali wzrostu kosztów sprzedaży (reklamy TV, nowe skrzynki, butelki nowego kształtu). Jednym słowem: w Okocimiu widać sukces we wzroście sprzedaży, jednak nie sposób stwierdzić jakim kosztem został on osiągnięty.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)