na zdjęciu Rafał Brzoska, prezes zarządu Integer.pl
_ Szacowany koszt projektu [InFlavo Kultura] wynosi kilkaset tysięcy złotych i finansowany jest z ze środków własnych spółki. Grupa Integer.pl zakłada, że platformy InFlavo oraz InFlavo Kultura do końca 2012 roku pozyskają kilka tysięcy aktywnych użytkowników _ - czytamy w komunikacie dotyczącym uruchomieniu platformy InFlavo Kultura.
Spółka deklaruje, że platforma może być narzędziem umożliwiającym poza promocją także bezpośrednią sprzedaż produktów i usług przez artystów oraz ich wydawców, sportowców czy instytucje kulturalno-oświatowe.
Koncept biznesowy InFlavo Kultura oparty jest na działającej z sukcesem od wielu miesięcy platformie sprzedażowej InFlavo, zarządzanej przez spółkę e-InPost z Grupy Integer.pl.
- _ Dotychczas nikt nie pomyślał o tym, by w tak prosty sposób wykorzystać potencjał społecznościowy Facebooka łącząc go z opcją przyjaznej _ sprzedaży i bazując _ jednocześnie na popularności rodzimych gwiazd _ - powiedział prezes Integer.pl Rafał Brzoska.
Grupa Integer.pl. do której należy operator pocztowy InPost, miała 4,84 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w I kw. 2011 roku wobec 3,84 mln zł zysku rok wcześniej. Skonsolidowane przychody wyniosły 57,46 mln zł wobec 42,20 mln zł rok wcześniej.