PKO BP planuje, że na przełomie 2012 i 2013 roku Inteligo, jego część bankowości detalicznej, będzie liderem rynku bankowości internetowej - poinformowali na wtorkowej konferencji przedstawiciele banku.
_ W 2012 czy w 2013 roku chcemy być głównym graczem na rynku _ - powiedział Zbigniew Jagiełło, prezes banku.
_ Wielkość, dochodowość i jakość to trzy wymiary, które powinny sprawić, że Inteligo zostanie liderem bankowości internetowej na przełomie 2012 i 2013 roku _ - dodał.
Przedstawiciele banku podtrzymali wcześniejsze zapowiedzi pozyskania przez Inteligo do 2012 roku 1 mln klientów. Do końca 2012 roku Inteligo zwiększyć ma wolumen depozytów do 9,3 mld zł, wydanych ma być 300 tys. kart kredytowych i udzielonych będzie 165 tys. pożyczek gotówkowych.
Obecnie Inteligo ma 650 tys. klientów.
_ Obecnie sprzedajemy 300-500 rachunków dziennie, to kilka razy więcej niż wcześniej _ - powiedział Jacek Komaracki, szef projektu Inteligo.
PKO BP w poniedziałek rozpoczął kampanię reklamową Inteligo.