Interia wyemituje 1,64 mln akcji serii E stanowiących 25% kapitału po emisji i 6,3% głosów na WZA. Transza otwarta składać się będzie z 992,2 tys. akcji, których przydział nastąpi na specjalnej sesji giełdowej 31 stycznia 2001 r. Transza zamknięta składająca się z 650 tys. akcji przeznaczona jest dla podmiotów uczestniczących w book-buildingu, który odbędzie się między 15 a 18 stycznia br.
Zapisy w obu transzach będą przyjmowane między 24 i 29 stycznia br. Rozpoczęcie notowania PDA przewiduje się na 2 lutego br.
Mimo stosunkowo późnego wejścia na rynek Interia zdobyła popularność i stała się trzecim, polskim, najbardziej popularnym portalem horyzontalnym. Obecnie 100% (5,25 mln zł w III kw. br.) swoich przychodów Interia czerpie z reklamy internetowej. Wg spółki strata w 2000 r. wyniosła około 8 mln zł. Pierwszych zysków spółka spodziewa się w 2003 r.
Głównymi akcjonariuszami Interii są: ComArch (50% akcji i głosów przed emisją), Radio Muzyka Fakty (42%), Broker FM (0,02%). Posiadanie partnera medialnego w postaci RMF FM decyduje o popularności serwisu internetowego jakim jest Interia. Partner daje możliwość populularyzacji Interii na antenie swojego radia jak i dostarcza informacje. Rolą partnera radiowego (Broker FM) jest także zaoferowanie przestrzeni reklamowej Interii w kampaniach multimedialnych.