Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Internet Group kupuje Ad.net

0
Podziel się:

Internet Group ustalił ze spółką Net Internet porozumienie na mocy którego odkupi od tej firmy 37.725 akcji Ad.net, które stanowią 32,16% jej kapitału zakładowego w zamian za swoje akcje - poinformował zarząd Internet Group.

Internet Group kupuje Ad.net

Internet Group ustalił ze spółką Net Internet porozumienie na mocy którego odkupi od tej firmy 37.725 akcji Ad.net, które stanowią 32,16% jej kapitału zakładowego w zamian za swoje akcje - poinformował zarząd Internet Group. Internet Group będzie mogło żądać reszty akcji Ad.net za 12,40 mln zł.

Zgodnie z warunkami porozumienia transakcja polegać będzie na podwyższeniu kapitału zakładowego Internet Group w drodze emisji 1.244.925 akcji zwykłych na okaziciela serii G (akcje serii G) oraz zaoferowaniu ich w drodze oferty prywatnej Net Internet w zamian za wkład w postaci 37.725 akcji spółki Ad.net.

_ Internet Group przysługuje prawo żądania sprzedaży w ciągu 30 dni posiadanych przez Net Internet akcji Ad.net za cenę wynoszącą 12,40 mln zł. _ Net Internet na takich samych zasadach może zażądać kupna przez Internet Group reszty akcji Ad.net.

W wyniku realizacji porozumienia Internet Group posiadać będzie bezpośrednio 37.725 akcji Ad.net oraz pośrednio poprzez spółkę zależną CR Media Consulting 79.391 akcji Ad.net. Łącznie akcje te stanowią 99,83% w kapitale zakładowym oraz w ogólnej liczbie głosów na Walnym Zgromadzeniu spółki Ad.net.

IGroup miał po audycie 0,48 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w 2006 roku wobec 1,12 mln zł straty rok wcześniej. Strata operacyjna na poziomie grupy wyniosła 0,23 mln zł wobec 1,34 mln zł straty rok wcześniej. Skonsolidowane przychody wyniosły 14,96 mln zł wobec 9,84 mln zł rok wcześniej.

W tym roku firma planuje osiągnięcie 8,4 mln zł skonsolidowanego zysku netto, 9,89 mln zł zysku operacyjnego oraz 192,13 mln zł przychodów.

giełda
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)