Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Kino Polska TV: Cena emisyjna ustalona na 9,5 zł

0
Podziel się:

Cena emisyjna akcji serii B jest jednakowa dla Transzy Małych Inwestorów jak i Transzy Dużych Inwestorów.

Kino Polska TV: Cena emisyjna ustalona na 9,5 zł
(Money.pl/Tomasz Brankiewicz)

Wcześniej przedział cenowy w publicznej ofercie 4 mln akcji serii B został ustalony na 8,5-10 zł. W transzy inwestorów indywidualnych oferowanych jest 1 mln akcji, natomiast pozostałe 3 mln ma trafić do inwestorów instytucjonalnych.

Przyjmowania zapisów w obu transzach potrwa od 23 marca do 30 marca. Przydział akcji nastąpi 31 marca. Spółka planuje w kwietniu zadebiutować na rynku głównym warszawskiej giełdy. Przychody spółki mają wzrosnąć w 2011 roku do ok. 84 mln zł, a zysk netto do 12,5 mln zł.

W 2010 roku szacunkowe przychody spółki wyniosły 50,6 mln zł wobec 35,2 mln zł w 2009 roku, zysk EBIT 11 mln zł wobec 7,5 mln zł, a zysk netto 9 mln zł wobec 6,1 mln zł.

Pozyskane z emisji pieniądze spółka chce przeznaczyć na rozwój oferty programowej, inwestycje w infrastrukturę oraz poszerzenie oferty o nowe kanały tematyczne zarówno oparte na formule Kino Polska (Kino Polska HD i Kino Polska Muzyka), jak również stacje telewizyjne z rodziny FilmBox.

Telewizja Kino Polska rozpoczęła emisję programu pod koniec 2003 roku i ma w swoim programie polskie filmy fabularne, dokumentalne i animowane, seriale oraz kroniki filmowe. Obecnie jest dostępna na wszystkich platformach cyfrowych oraz u większości operatorów kablowych i dociera do ponad 5,5 mln gospodarstw domowych. Kino Polska TV jest także producentem i dystrybutorem kanałów tematycznych z rodziny FilmBox, a od 2010 roku produkuje programy na terytorium Czech, Słowacji, Rumunii i Węgier.

Kino Polska TV jest także właścicielem większościowego pakietu udziałów w Stopklatce - serwisie internetowym o tematyce filmowej.

Głównym akcjonariuszem Kino Polska TV jest grupa multimedialna SPI International Polska, która ma 91,57 proc. akcji.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)