Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Kolastyna sprzedała markę za 9,5 miliona złotych

0
Podziel się:

Spółka zobowiązała się do zmiany nazwy firmy do końca 2010 roku w ten sposób, aby nie zawierała ona słowa Kolastyna.

Kolastyna sprzedała markę za 9,5 miliona złotych
(Money.pl/Tomasz Brankiewicz)

Grupa Kolastyna SA w upadłości układowej sprzedała markę Kolastyna za 9,5 mln zł netto spółce Sarantis Polska - poinformowała spółka.

_ Sprzedaż marki Kolastyna zapewni środki na sfinansowanie aktywów obrotowych w trzecim oraz czwartym kwartale na pozostałych markach będących w portfolio Spółki takich jak: Miraculum, Pani Walewska, Być może, Wars, Brutal, Lider, Tanita oraz Paloma. Pozwoli również na zredukowanie znacznej części zobowiązań Spółki nie wchodzących do układu oraz wpłynie na obniżenie kosztów finansowych w 2010 roku _ - napisano w komunikacie.

_ Transakcja sprzedaży marki Kolastyna jest związana z przyjętą przez Zarząd Spółki strategią, która zakłada m.in. zmianę marki wiodącej w portfolio produktów Spółki _ - dodano.

Kolastyna podała,że od drugiej połowy 2010 r. wiodącą marką będzie asortyment pod znakiem towarowym Miraculum (produkty pielęgnacyjne oraz perfumeryjne).

Kolastyna sprzedała kilkadziesiąt znaków towarowych służących do oznaczania produktów sprzedawanych pod marką KOlastyna, prawa autorskie do posiadanych znaków towarowych, receptury i know-how związane z produktami produkowanymi pod tymi znakami towarowymi, formy służące do produkcji opakowań, towary i surowce związane z tymi produktami, a także domeny internetowe związane z marką _ Kolastyna _.

Spółka zobowiązała się do zmiany nazwy firmy do końca 2010 roku w ten sposób, aby nie zawierała ona słowa _ Kolastyna _.

giełda
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)