Komputronik, dostawca sprzętu IT i elektroniki użytkowej, zdecydował o wprowadzeniu do swojej oferty sprzętu AGD. Ponad 1.200 nowych produktów wzbogaci ofertę ogólnopolskiej sieci salonów Komputronik oraz Komputronik.pl
_ Sprzęt AGD znakomicie wpisuje się w nasze kompetencje jako dostawcy sprzętu IT i elektroniki użytkowej, stanowiąc naturalne uzupełnienie dotychczasowej oferty dla tzw. użytkowników domowych _ - wyjaśnił Radosław Olejniczak, dyrektor departamentu zakupów Komputronika.
_ - Nasycenie nowoczesnym sprzętem AGD w Polsce wciąż znacząco odbiega od sytuacji, z jaką mamy do czynienia na bardziej rozwiniętych rynkach. Dlatego spodziewamy się, że w ciągu najbliższych kilku lat wartość tego segmentu polskiego rynku wzrośnie nawet dwukrotnie. Z oczywistych względów chcemy być beneficjentem tego trendu _ - dodał Olejniczak.
Według przedstawiciela Komputronika średnia rentowność w sektorze AGD jest około 30 proc. wyższa niż w branży IT, a z punktu widzenia rentowności spółki korzystne mają być również mniejsze wahania cenowe.
Według informacji podanych przez Komputronik w I półroczu 2009 r. wartość sprzedaży AGD w Polsce sięgnęła 1,8 mld zł, a dotychczasowe wyniki dostawców w II poł. roku wskazują na dalszy wzrost dynamiki sprzedaży w porównaniu z pierwszymi sześcioma miesiącami tego roku.