Skonsolidowane wyniki ze sprzedaży netto grupy Euromark, właściciela i dystrybutora marek Alpinus i Campus, wyniosły 14,72 mln zł w styczniu 2010 r. i były wyższe o 28,4 proc. od osiągniętych rok wcześniej.
Lepszy wynik to efekt przede wszystkim utrzymującej się zimowej aury, poinformowała spółka w czwartkowym komunikacie.
W okresie marzec 2009 - styczeń 2010 roku, skonsolidowane wyniki sprzedaży wyniosły 103,57 mln zł, co oznacza wzrost o 9,3% r/r.
_ - Wzrost ten został osiągnięty pomimo zamknięcia Eurotech Leisue Ltd., spółki zależnej z Wielkiej Brytanii. Wzrost styczniowych wyników sprzedaży, po wyłączeniu spółki Eurotech ze sprzedaży w ubiegłym roku, wyniósł 41,6% _ - podano w komunikacie.
Jednostkowe wyniki sprzedaży Euromark Polska w styczniu 2010 roku wyniosły 13,94 mln zł i były wyższe od osiągniętych rok wcześniej o 46,2%.
_ - Utrzymujące się zimowe warunki pogodowe obserwowane w styczniu 2010 roku umożliwiły spółce osiągnięcie sprzedaży większej o ponad 46% w porównaniu ze styczniem ubiegłego roku _ - podał Euromark.
Od marca 2009 r. do stycznia 2010 r. jednostkowe wyniki sprzedaży wyniosły 81,68 mln zł, co oznacza wzrost o 10,8% w skali roku.
Rok obrotowy spółki kończy się 28 lutego 2010 r.