Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Lepsze wyniki sprzedaży Grupy Euromark

0
Podziel się:

Właściciel mark Alpinus i Campus zarobił o prawie trzydzieści procent więcej niż przed rokiem.

Lepsze wyniki sprzedaży Grupy Euromark
(Amaxim/Dreamstime)

Skonsolidowane wyniki ze sprzedaży netto grupy Euromark, właściciela i dystrybutora marek Alpinus i Campus, wyniosły 14,72 mln zł w styczniu 2010 r. i były wyższe o 28,4 proc. od osiągniętych rok wcześniej.

Lepszy wynik to efekt przede wszystkim utrzymującej się zimowej aury, poinformowała spółka w czwartkowym komunikacie.

W okresie marzec 2009 - styczeń 2010 roku, skonsolidowane wyniki sprzedaży wyniosły 103,57 mln zł, co oznacza wzrost o 9,3% r/r.

_ - Wzrost ten został osiągnięty pomimo zamknięcia Eurotech Leisue Ltd., spółki zależnej z Wielkiej Brytanii. Wzrost styczniowych wyników sprzedaży, po wyłączeniu spółki Eurotech ze sprzedaży w ubiegłym roku, wyniósł 41,6% _ - podano w komunikacie.

Jednostkowe wyniki sprzedaży Euromark Polska w styczniu 2010 roku wyniosły 13,94 mln zł i były wyższe od osiągniętych rok wcześniej o 46,2%.

_ - Utrzymujące się zimowe warunki pogodowe obserwowane w styczniu 2010 roku umożliwiły spółce osiągnięcie sprzedaży większej o ponad 46% w porównaniu ze styczniem ubiegłego roku _ - podał Euromark.

Od marca 2009 r. do stycznia 2010 r. jednostkowe wyniki sprzedaży wyniosły 81,68 mln zł, co oznacza wzrost o 10,8% w skali roku.

Rok obrotowy spółki kończy się 28 lutego 2010 r.

giełda
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)