Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Mediatel zmienia politykę dywidendową

0
Podziel się:

Spółka telekomunikacyjna Mediatel zmieniła politykę dywidendy na lata 2008-2010 i będzie proponować walnemu zgromadzeniu wypłatę dywidendy w wysokości od 15% do 50% rocznego zysku netto.

Mediatel zmienia politykę dywidendową
(Yuri Arcurs/Dreamstime.com)

Spółka telekomunikacyjna Mediatel zmieniła politykę dywidendy na lata 2008-2010 i będzie proponować walnemu zgromadzeniu wypłatę dywidendy w wysokości od 15% do 50% rocznego zysku netto.

_ Mediatel zamierza zapewniać akcjonariuszom udział w osiągniętym zysku spółki poprzez wypłatę dywidendy w zależności od okoliczności oraz po uzyskaniu zgody Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia Akcjonariuszy. Rekomendując podział zysku za lata obrotowe 2008-2010, spółka będzie przedkładać Walnemu Zgromadzeniu propozycję wypłaty dywidendy w wysokości od 15% do 50% rocznego zysku netto _ - głosi komunikat.

Ponadto Mediatel stawia sobie za nadrzędny cel stały rozwój. Na ten cel spółka zamierza przede wszystkim przeznaczać środki budując długoterminową wartość dla akcjonariuszy, w szczególności poprzez akwizycje i uruchamianie nowych projektów.

_ Wniosek zarządu co do wypłaty dywidendy w powyższej wysokości w danym roku obrotowym zależeć będzie od kwoty osiągniętego zysku, sytuacji finansowej, istniejących zobowiązań (w tym ewentualnych ograniczeń wynikających z umów dotyczących zadłużenia), możliwości dysponowania kapitałami rezerwowymi oraz oceny perspektyw spółki w określonej sytuacji rynkowej dokonanej przez zarząd i radę Nadzorczą _ - czytamy dalej.

Spółka telekomunikacyjna Mediatel miała 2,50 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w I kw. 2009 roku wobec 0,01 mln zł zysku rok wcześniej.

Zysk operacyjny na poziomie grupy wyniósł 3,03 mln zł wobec 0,04 mln zł zysku rok wcześniej, a skonsolidowane przychody wyniosły 55,34 mln zł wobec 26,62 mln zł rok wcześniej.

giełda
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)