*Monnari Trade przesunęła z końca tego roku na pierwsze półrocze 2008 roku sfinalizowanie umowy z niemieckim producentem obuwia - grupą Wortmann, dotyczącą prowadzenia w Polsce salonów z obuwiem marki Tamaris. *
Jednocześnie spółka poinformowała, że pierwsze salony z marką Tamaris zostały otwarte zgodnie z planem, a umowy najmu na 2008 r. na kolejne salony zostały podpisane.
List intencyjny z firmami Wortmann KG z siedzibą Detmold i Wortmann Polska sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu został podpisany na początku października.
Spółka podała wówczas, że w tym roku planuje otworzyć w oparciu o umowy jednostkowe 3 salony z obuwiem marki Tamaris i jednocześnie negocjuje i podpisuje umowy na lokalizacje salonów Tamaris na następne lata.
Monnari Trade planuje rozwój zagraniczny w Niemczech i na Ukrainie. Według informacji z połowy września, w Polsce spółka ma 116 salonów z marką Monnari i 15 salonów marki Molton. Do końca roku spółka otworzy również 26 salonów Pabia.
Monnari Trade podniosło 18 grudnia prognozę zysku netto na 2007 rok - do 15,7 mln zł z oczekiwanych wcześniej 13,0 mln zł, czyli o 20,7%. Prognoza przychodów wzrosła do 140 mln zł ze 130 mln zł prognozowanych na początku listopada.
Narastająco w I-III kw. 2007 roku grupa Monnari Trade miała 9,92 mln zł zysku wobec 4,82 mln zł zysku rok wcześniej przy obrotach odpowiednio 95,69 mln zł wobec 57,11 mln zł.