Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Multimedia dostosowały cenę w wezwaniu do ceny rynkowej

0
Podziel się:

Podwyższając cenę w wezwaniu na własne akcje, Multimedia Polska dostosowały ją do aktualnej wyceny rynkowej, dając jednocześnie premię względem wyceny analityków.

Multimedia dostosowały cenę w wezwaniu do ceny rynkowej
(Dmitriy Shironosov/Dreamstime.com)

Podwyższając cenę w wezwaniu na własne akcje, Multimedia Polska dostosowały ją do aktualnej wyceny rynkowej, dając jednocześnie premię względem wyceny analityków - poinformował Andrzej Rogowski, prezes spółki.

_ - Cena jest wyższa o około 11 proc. od ceny zaproponowanej w pierwszym wezwaniu. Podtrzymuję opinię, że poprzednie wezwanie zakończyło się sukcesem, ponieważ skutecznie zaangażowaliśmy w skup akcji 1/3 kwoty przeznaczonej na 5-letni program. Dodatkowo brałem pod uwagę, że w ostatnich dniach cenę 9,70 zł za akcję ukształtował rynek. Co prawda, przy stosunkowo niskich obrotach _ - powiedział Rogowski.
_ _

_ - Na uwagę jednak zasługuje fakt, że cena ta zawiera kilkuprocentową premię w stosunku do rekomendacji analityków rynku. W połączeniu z własną analizą przyjąłem, że rekomendacja ceny na poziomie 9,70 zł jest w pełni uzasadniona i z wyżej wymienionych względów dobra dla akcjonariuszy chcących wziąć udział w programie sprzedaży akcji. Potwierdza to zresztą wynik głosowania na WZA, które przyjęło proponowaną przez mnie uchwałę bez jednego głosu sprzeciwu _ - dodał.

Multimedia Polska 25 czerwca wezwała do sprzedaży 17.889.184 akcji własnych, dających prawo do 11,68 proc. głosów na WZA, po 8,75 zł za akcję. We wtorek spółka podwyższyła cenę w wezwaniu do 9,70 zł przy zapisach od 29 lipca do 4 sierpnia. W okresie 5 sierpnia do 14 września obowiązywać będzie cena 8,75 złotego.

Spółka skupuje akcje w celu ich umorzenia.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)