_ S _półka wprowadziła nową ofertę dla klientów internetu i telefonii stacjonarnej i 1 lutego rozpocznie nową kampanię reklamową.
na zdjęciu Mirosław Godlewski, prezes zarządu Netia SA* *
_ - Uważamy, że klienci chcą prostych i przejrzystych ofert _ - poinformował wiceprezes Grzegorz Esz. Oferta Netii jest oparta na dwóch szybkościach dostępu do internetu i dwóch taryfach.
W przypadku sieci własnej Netii i uwolnionych linii Telekomunikacji Polskiej (LLU) dostęp do internetu w szybkości 4 Mb/s, w pakiecie z telefonem kosztuje 49 zł miesięcznie. Podwojenie prędkości łącza do 8 Mb/s kosztuje dodatkowe 10 zł miesięcznie. W przypadku usług świadczonych na bazie oferty hurtowej TP (BSA) oraz WiMAX prędkości internetu to odpowiednio 1 Mb/s i 2 Mb/s.
Równocześnie spółka przedstawiła nowe taryfy telefoniczne.
Oferta jest przeznaczona dla klientów, którzy podpiszą umowę na 24 miesiące. Osoby, które zamówią pakiet usług (internet i telefon) przez cztery miesiące nie będą płacić abonamentu telefonicznego.
Promocji będzie towarzyszyła kolejna kampania reklamowa wykorzystująca wizerunek Tomasza Kota. Tym razem będzie utrzymano w klimacie piłkarskim.
Esz poinformował, że spółka ma 571 tys. abonentów dostępu do internetu.
Netia na początku grudnia informowała, że osiągnęła liczbę 525 tys. abonentów szerokopasmowego dostępu do internetu. W ten sposób zrealizowała przedstawiony na 2009 r. cel. Średnioterminowa strategia spółki zakłada, że w 2012 r. będzie miała milion abonentów.
Na koniec 2009 r. spółka miała blisko 560 tys. abonentów szerokopasmowego dostępu do internetu, z czego ok. 543 tys. pozyskano w sposób organiczny (prognoza zakładała 525 tysięcy).