Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Oferta Brokera FM w drugiej połowie czerwca

0
Podziel się:

Oferta publiczna Brokera FM, która może znacznie przekroczyć 100 mln zł, planowana jest na drugą połowę czerwca, a debiut spółki na pierwszą połowę lipca - poinformował w środę PAP Bogusław Galewski, dyrektor pionu transakcji rynku kapitałowego Millennium DM, oferującego akcje Brokera FM.

Oferta publiczna Brokera FM, która może znacznie przekroczyć 100 mln zł, planowana jest na drugą połowę czerwca, a debiut spółki na pierwszą połowę lipca - poinformował w środę PAP Bogusław Galewski, dyrektor pionu transakcji rynku kapitałowego Millennium DM, oferującego akcje Brokera FM.

"Według planowanego harmonogramu oferta publiczna Brokera będzie realizowana w drugiej połowie czerwca, a pierwsze notowanie spółki jest przewidziane na pierwszą połowę lipca" - powiedział dyrektor.

Dodał, że prospekt emisyjny spółki, właściciela radia RMF FM ukaże się na początku przyszłego tygodnia.

We wtorek Komisja Papierów Wartościowych i Giełd dopuściła do publicznego obrotu 3,6 mln akcji spółki.

W ofercie publicznej Broker FM chce sprzedać do 1.490.000 istniejących akcji serii C oraz 300.000 akcji nowej emisji serii D. Przy powodzeniu całej oferty, udział obecnych akcjonariuszy w kapitale akcyjnym spółki zmniejszy się do 51 proc.

"Zakładamy, że łączne wpływy z całej oferty, w sytuacji gdy zostanie sprzedana znacząca część akcje serii C i zostaną objęte wszystkie akcje serii D, znacznie przekroczą 100 mln zł" - powiedział Galewski, nie podając jaka część z planowanych wpływów zasili spółkę.

W połowie maja Kazimierz Gródek, prezes należącej do grupy Broker FM spółki Radio Muzyka Fakty, poinformował PAP, że grupa planuje wzmocnienie swojego głównego produktu, radia RMF FM i dalszy rozwój grupy na rynku radiowym.

Broker FM, który powstał w 1997 roku, zajmuje się sprzedażą produktów oferowanych przez spółki należące do jego grupy, a w szczególności czasu reklamowego RMF FM oraz świadczeń reklamowych pozostałych spółek wchodzących w skład grupy.

W skład grupy, obok RMF FM, wchodzą Art FM, Scena FM, Opera FM i notowana na warszawskiej giełdzie Interia.pl. Art FM zajmuje się tworzeniem strategii kampanii reklamowych, promocji sprzedaży oraz kampanii marketingu bezpośredniego, a Scena FM obsługą imprez plenerowych i organizacją koncertów gwiazd muzyki.

Skonsolidowany zysk netto grupy Broker FM w 2003 roku wyniósł 3,4 mln zł wobec 3,5 mln zł straty netto rok wcześniej. Przychody ze sprzedaży wzrosły w ubiegłym roku o 20,7 proc. do 144,9 mln zł.

Głównym akcjonariuszem Brokera jest Stanisław Tyczyński, posiadający 74 proc. akcji i 65,7 proc. głosów na WZA spółki.

giełda
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)