"Dzisiejsze otwarcie cieszy, bo pozostawia potencjał do wzrostu ceny naszych akcji w miarę realizacji planów inwestycyjnych" - powiedział Hubert Stępniewicz, prezes spółki na konferencji prasowej z okazji debiutu na GPW.
Hygienika chce przeznaczyć pozyskane z emisji 21 mln zł głównie na zakup linii do produkcji artykułów higieny kobiecej.
"Przewidujemy, że produkcja wkładek ultracienkich oraz klasycznych podpasek zostanie uruchomiona jesienią tego roku" - powiedział prezes.
Firma zamierza także zmodernizować już istniejący park maszynowy i usprawnić proces produkcyjny oraz zmienić struktury swojego finansowania.
W drugiej połowie maja inwestorzy objęli całą emisję 1,4 mln akcji serii B po 15 zł za sztukę.
W transzy inwestorów indywidualnych, w której oferowano 0,2 mln akcji, redukcja wyniosła 21,68 proc. Inwestorzy instytucjonalni objęli całą transzę 1,2 mln akcji.