Do obrotu giełdowego wprowadzonych zostało 1.642.200 praw do akcji serii E Interii. Obrót na pierwszej sesji wynosił 380 tys. akcji (23% dopuszczonych do obrotu).
Ostatnie udane debiuty dwóch spółek (Interia, MCI) o charakterze internetowym należy przypisać: wielkości ofert (wysoki niezaspokojony popyt), krótkiemu okresowi między zamknięciem subskrypcji a debiutem (małe prawdopodobieństwo zmiany koniunktury), nowemu profilowi debiutujących spółek. Należy się spodziewać, że notowania obu spółek będą silnie skorelowane z notowaniami spółek technologicznych w Europie Zachodniej i za oceanem. Dekoniunktura w tej branży nie pozwala przypuszczać, aby akcje Interii i MCI w krótkim okresie gwałtownie rosły. Debiut Interii i na pewno zachęci inne portale (Getin, Hoga, Arena) do wejścia na GPW ale sądzimy, że będzie im znacznie trudniej pozyskać kapitał.