Notowania

pko
06.04.2011 13:51

PKO BP otworzył około 40 tysięcy kont nowej oferty

PKO Bank Polski w czasie trwającej niespełna 3 tygodnie kampanii nowych rachunków bieżących otworzył prawie 40 tys. kont, z czego 70 procent dla nowych klientów

Podziel się
Dodaj komentarz

PKO Bank Polski w czasie trwającej niespełna 3 tygodnie kampanii nowych rachunków bieżących otworzył prawie 40 tys. kont, z czego 70 procent dla nowych klientów. Do 2014 roku bank zamierza zmodernizować wszystkie oddziały.

_ To, na czym nam zależało, to odwrócenie trendu spadkowego. W IV kw. ub. roku byliśmy jedynym bankiem, który tracił klientów. Priorytetem było też 'odmłodzenie' naszych klientów _ - powiedział dyrektor marketingu Tomasz Marszałł.

Bank podał, że dzięki kampanii z udziałem Szymona Majewskiego po raz pierwszy został odwrócony trend spadkowy, zapoczątkowany jeszcze w 2009 roku. Od 18 marca bank otworzył prawie 40 tys. kont bankowych i dziennie otwiera ok. 25 proc. więcej ROR-ów niż przed kampanią. Niemal 75 proc. klientów, którzy otworzyli nowe konta, to osoby poniżej 40-go roku życia. Największym zainteresowaniem cieszy się PKO Konto za Zero, które wybiera prawie połowa klientów.

_ Obecnie jesteśmy na poziomie 3 tys. rachunków dziennie i ta liczba rośnie _ - zaznaczył Marszałł.

Prezes Zbigniew Jagiełło poinformował, że najpóźniej w I kw. przyszłego roku powinien zakończyć się proces zmiany identyfikacji wizualnej banku, która objąć ma oznakowanie zewnętrzne 1,2 tys. oddziałów PKO BP i 1,9 tys. agencji (wymiana zewnętrznych fryzów).

Bank jest także w trakcie wymiany umów z agencjami bankowymi na standardowe, co ma zaowocować m.in. przestawieniem się na inny model obsługi klientów przez te placówki.

Począwszy od tego roku do 2014 roku PKO BP zamierza także zmodernizować wszystkie oddziały.

_ Proces dotyczący zmiany wizerunku chcemy zakończyć nie później niż w I kwartale 2012 roku. Modernizacja oddziałów powinna odbywać się raz na pięć lat. Zakładając taki program, powinniśmy co roku modernizować 250 oddziałów. W poprzednich latach to nie miało miejsca. W latach 2011-2013, może do 2014 roku, chcemy dokonać modernizacji wszystkich oddziałów w naszym banku _ - powiedział Jagiełło.

Modernizacja wizerunku dotyczy logotypu banku poprzez zmianę kolorystyki firmowej i wdrożenie nowej, autorskiej czcionki.

Prezes nie ujawnił kosztów zmiany wizerunku i modernizacji oddziałów. Zaznaczył jednak, że podobnie jak w ubiegłym roku, koszty będą pod ścisłą kontrolą. _ Chcemy, aby wskaźnik kosztów do dochodów był na poziomie do 45 proc. _ - podkreślił Jagiełło.

Zysk netto grupy PKO BP wyniósł 3,22 mld zł w 2010 r. i był wyższy o 39,5 proc. w skali roku.

| |
| --- |

Tagi: pko, giełda, wiadomości, gospodarka, giełda na żywo
Źródło:
ISBnews
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz