Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
Sebastian Gawłowski
|

Plany Arterii pod znakiem rynkowej ekspansji

0
Podziel się:

Arteria chce w tym roku istotnie zwiększyć sprzedaż i zyski. Nowymi umowami giełdowa spółka może pochwalić się jeszcze w kwietniu.

Plany Arterii pod znakiem rynkowej ekspansji
(PAP/Bartłomiej Zborowski)

Giełdowa firma, specjalizująca się w sprzedaży, kończy budowę grupy, która będzie składać się z ośmiu firm tworzących platformę trzech kanałów sprzedażowych - call center, mobilnych handlowców, siec detaliczną oraz usługi informatyczne oraz reklamowe.

- _ Nie tylko budujemy grupę sprzedażową, ale również restrukturyzujemy nasze koszty. Tegoroczne oszczędności szacują na 4 mln zł. To nasza reakcja na pogorszenie koniunktury w gospodarce, choc w naszej branży outsourcingu sprzedaży sytuację oceniam jako dobrą. W marcu sprzedaż idzie jak przed kryzysowymi miesiącami. W przypadku usług call center słaby był styczeń, ale za to luty był najlepszy w historii naszej firmy _- mówi Wojciech Bieńkowski, prezes Arterii.

Do końca marca skończy się integracja przejmowanej spółki IT Trimtab. Przejęcie odbywa się za akcje Arterii, a decyzję ma przyklepać WZA. Zdaniem prezesa to tylko formalność. Grupa Arterii działa na systemie informatycznym Trimtab.

- _ Dodatkowo firma ta ma mocną pozycję w usługach dla branży informatycznej i będzie nadal rozwijała ofertę rynkową _ - wskazuje prezes Arterii.

Spółka ma również pomysł na własny fundusz seed fund. Wojciech Bieńkowski zapowiada utworzenie Mazowieckiego Inkubatora Technologicznego.
- _ Koszty inwestycji pokrywane są ze środków unijnych. Przysługuje nawet po 200 tys. euro na projekt. Interesuje nas rozwijanie przedsięwzięć w branży e-commerce i dających synergie z biznesem Arterii. To nasza inwestycja w przyszłość _ - dodaje szef Arterii.

Zapowiada on, że obok własnej sieci sprzedaży liczącej 50 własnych lokali, firma będzie rozbudowywać współpracę franszyzową z niezależnymi sklepami.
- _ W ten sposób celem jest stworzenie sieci liczącej łącznie 100 punktów _ - zapowiada Wojciech Bieńkowski.

Na horyzoncie są również nowi klienci.
- _ Na przełomie marca i kwietnia rozpoczniemy sprzedaż oferty nowego klienta z branży komórkowej. To jeden z głównych graczy rynkowych. Ponadto prowadzimy rozmowy o nabyciu dwóch call center od naszych partnerów handlowych. Na koniec wakacji powinniśmy sfinalizować przynajmniej jedną transakcję, zwiększylibyśmy liczbę stanowisk do 200 _ - dodaje prezes Arterii.

giełda
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(0)