Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Polsat zbiera najwięcej z reklam

0
Podziel się:

W dniach 26 września-2 października największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych po raz kolejny zanotował Polsat. Udział ten wyniósł 19,7 proc., co oznacza prawie 72,7 mln zł.

Polsat zbiera najwięcej z reklam
(Money.pl/Tomasz Brankiewicz)

W dniach 26 września-2 października tego roku największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych po raz kolejny zanotował Polsat. Udział ten wyniósł 19,7 proc., co oznacza prawie 72,7 mln zł.

Na drugim miejscu znalazł się TVN z udziałem na poziomie ok. 17,3 proc., czyli wpływami rzędu 63,9 mln zł - wynika z danych AGB Nielsen Polska. Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 41,7 mln zł, czyli ok. 11,3-proc. udziałem.

Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły prawie 33,7 mln zł, co daje ok. 9,1-proc. udział.

Na piątym miejscu znalazła się VIVA Polska, której przychody reklamowe wyniosły 11,8 mln zł. Oznacza to, że miała ona blisko 3,2 proc. udziału.

Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 369,8 mln zł wobec 354,5 mln zł tydzień wcześniej.

Porównaj na wykresach spółki i indeksy Dodaj wykresy do Twojej strony internetowej

giełda
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)