Ilościowa sprzedaż telefonów tej marki wzrosła o 76,6% w stosunku do poprzedniego roku.
_ Sprzedaż terminali - aparatów GSM marki myPhone za rok 2010 wyniosła 200.116 sztuk, co stanowi wzrost o 76,6% w stosunku do sprzedaży w roku 2009, gdy wyniosła ona 113.290 sztuk. W I półroczu 2010 r. sprzedaż wyniosła 84 110 sztuk, a w II półroczu 2010 r. sprzedaż wyniosła 116 006 sztuk _ - czytamy w raporcie.
W Polsce spółka sprzedaje telefony głównie na rynku otwartym, który stanowi ok. 15% całości. Jej telefony znajdują się także w ofercie Play, TuBiedronka, wRodzinie, Dialogu oraz Inei. Operatorzy spoza Polski, którzy oferują aparaty myPhone, to także estońska Elisa, chorwackie Tele2, słoweński Si.Mobil, T-Mobile działający na Słowacji i w Czechach.
Narastająco w I-III kw. 2010 roku grupa TelForceOne miała 2,83 mln zł skonsolidowanego zysku netto wobec 1,06 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach odpowiednio 75,69 mln zł wobec 77,00 mln zł.
| |
| --- |