Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

PZU planuje przejęcia i odświeżenie marki

0
Podziel się:

PZU w strategii na lata 2012-2014 planuje zwiększenie skali działania grupy poprzez ekspansję międzynarodową na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej, wprowadzenie zmian w polityce inwestycyjnej i odświeżenie marki.

PZU planuje przejęcia i odświeżenie marki
(PZU)

PZU w strategii na lata 2012-2014 planuje zwiększenie skali działania grupy poprzez ekspansję międzynarodową na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej, wprowadzenie zmian w polityce inwestycyjnej i odświeżenie marki.

na zdjęciu Andrzej Klesyk, prezes PZU

PZU w strategii planuje wprowadzenie zmian w polityce inwestycyjnej obejmującej m.in. zmianę struktury lokat, której efektem ma być zwiększenie rentowności przy jednoczesnym obniżeniu zmienności wyniku na działalności inwestycyjnej.

_ Strategia na lata 2012-2014 będzie w dużej mierze kontynuacją realizacji celów wyznaczonych w ramach strategii na lata 2009-2011. Celem Grupy PZU pozostaje utrzymanie rentownego wzrostu oraz wiodącej pozycji na polskim rynku usług ubezpieczeniowych _ - napisano w raporcie.

PZU podało, że w planach na kolejne lata znajduje się dalsza optymalizacja operacyjna grupy.

Zgodnie z planami model operacyjny grupy PZU będzie podlegał transformacji z organizacji działającej według linii produktowych na organizację działającą według segmentu klientów.

_ Zorientowanie na klienta oraz wysoka efektywność operacyjna pozwolą na utrzymanie pozycji lidera - Grupa PZU pozostanie największą i najbardziej rentowną firmą ubezpieczeniową w Europie Środkowo Wschodniej _ - napisano w raporcie.

PZU podało, że w segmencie klienta masowego będzie chciało utrzymać udziały rynkowe w segmencie ubezpieczeń komunikacyjnych, dynamicznie rozwijać produkty oszczędnościowe i inwestycyjne, w szczególności produkty długoterminowego oszczędzania i rozwijać podstawowe kanały dystrybucji.

W segmencie klienta grupowego PZU będzie się koncentrowało m.in. na utrzymaniu rentownej pozycji lidera w ubezpieczeniach na życie i kreowaniu rynku ubezpieczeń zdrowotnych celem zwiększenia skali biznesu w tym obszarze.

W segmencie klienta korporacyjnego PZU będzie chciało utrzymać pozycję rynkową w ubezpieczeniach komunikacyjnych oraz zwiększyć udziały rynkowe w ubezpieczeniach pozakomunikacyjnych.

Porównaj na wykresach spółki i indeksy Dodaj wykresy do Twojej strony internetowej

giełda
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)