Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Redan ma nowy pomysł na Trolla

0
Podziel się:

Spółka chce wprowadzić do Trolla zagraniczne marki. Liczy, że Troll zacznie zarabiać w tym roku.

Redan ma nowy pomysł na Trolla
(EPA/PAP)

W obliczu spowolnienia gospodarczego Redan zmienia strategię dla swojej sieci Troll, chce do niej wprowadzić zagraniczne brandy. Liczy, że sieć przekroczy próg rentowności jeszcze w tym roku - powiedział Robert Kozielski, wiceprezes Redanu.

_ Zdecydowaliśmy się na zmianę strategii rozwoju marki Troll. Nowa strategia opiera się na współpracy z młodymi, dynamicznie się rozwijającymi modowymi markami zagranicznymi _ - powiedział Kozielski.

Dodał, że najbardziej prawdopodobnym scenariuszem jest tworzenie sklepów wielobrandowych.

_ Troll przynajmniej na razie pozostanie marką dla kobiet, próbujemy ją jednak trochę repozycjonować w górę _ - powiedział wiceprezes, dodając, że może to wpłynąć na poszerzenie grupy docelowej.

Odświeżenie wizerunku sieci Troll będzie się wiązać z pewnymi inwestycjami, ale zdaniem Kozielskiego, nie będą one duże.

Zarząd Redanu liczy, że sieć Troll przekroczy próg rentowności jeszcze w tym roku.

_ Z naszych wstępnych analiz wynika, że Troll powinien być rentowny już w tym roku. W połowie roku powinny powstać nowe sklepy, kolekcja jesienno-zimowa będzie już z nowym Trollem _ - powiedział wiceprezes.

Po czterech kwartałach 2008 roku strata brutto marki Troll wyniosła 4,3 mln zł przy przychodach w wysokości 44,5 mln zł.

Na koniec 2008 roku sieć Troll liczyła 84 salony.

ZOBACZ TAKŻE:

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)