Redan otworzył dwa pierwsze sklepy multibrandowe pod nazwą Top Secret & Friends, planuje uruchomienie kolejnych - podał Redan w komunikacie prasowym.
_ Uruchomienie nowej sieci sklepów Top Secret & Friends jest konsekwencją wcześniejszych zapowiedzi Redan dotyczących m.in. zmiany strategii marki Troll, tak aby stała się ona komplementarna do Top Secret, a także umiejętną reakcją na zmieniające się potrzeby rynku i oczekiwania klienta _ - napisano w komunikacie.
_ Obie marki są obecnie kierowane do podobnej grupy docelowej. Dzięki temu w sklepach multibrandowych klient będzie mógł wybrać ubrania z kolekcji Top Secret - idealne do pracy i +po godzinach+ (soft office) oraz ubrania bardziej na luzie (denim fashion) - Troll, na każdą okazję _ - dodano.
Spółka podała, że obecnie w Top Secret&Friends sprzedawane są ubrania i dodatki Top Secret i Troll.
_ W dalszych planach jest również wprowadzenie do multibrandów kolejnych marek rozszerzających ofertę dla klientów _ - napisano.
Spółka zakłada, że sklepy multibrandowe Top Secret & Friends będą mieć powierzchnię od 150 do 400 mkw i będą otwierane w atrakcyjnych lokalizacjach.
Redan nie wyklucza też przejęcia sklepów franczyzowych od marek, które schodzą z rynku.
_ Sklepy multibrandowe umożliwią optymalizację kosztów oraz uzyskanie satysfakcjonującego poziomu rentowności sektora modowego oferowanego przez Redan _ - podała spółka w komunikacie.
Redan otworzył sklepy typu multibrand w Częstochowie i Oświęcimiu. Jeszcze w tym roku sklepy Top Secret & Friends mają się pojawić m.in. w Krakowie, Piotrkowie Trybunalskim i Grudziądzu.