Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Redan włączył do sprzedaży markę sportową Drywash

0
Podziel się:

Kolekcja nowej marki Redanu, odzieży sportowej Drywash, jest już dostępna we wszystkich salonach Top Secret&Friends, sklepie internetowym oraz sklepach partnerskich.

Redan włączył do sprzedaży markę sportową Drywash
(Troll)

Kolekcja nowej marki Redanu, odzieży sportowej Drywash, jest już dostępna we wszystkich salonach Top Secret&Friends, sklepie internetowym oraz sklepach partnerskich.

We własnych salonach multibrandowych Redan planuje realizować ponad 40 proc. sprzedaży marki, natomiast blisko 60 proc. kolekcji zamierza sprzedawać poprzez niesieciowe placówki multibrandowe.

Artykuły Drywash - bluzy, kurtki, topy, getry, tuniki, szorty, spodnie z obniżonym krokiem, wysokim ściągaczem w pasie i typu multipocket, bluzki i t-shirty luźno opadające na ramiona, dresy oraz bluzy znajdują się w segmencie popularnych marek odzieżowych. Premierowa propozycja marki Drywash składa się z dwóch linii: Body Sense i Sport Me.

Zgodnie ze strategią rozwoju grupy ubrania Drywash stanowią uzupełnienie gamy produktów modowych marek odzieżowych znajdujących się w portfolio Redan. Nowa marka sportowa jest skierowana do tej samej grupy klientów, co Top Secret i Troll, umożliwiając im wybór odzieży na różne okazje w jednym miejscu.

Redan przedstawił w styczniu prognozę wyników. Spółka spodziewa się wzrostu zysku netto grupy o 132 proc. r/r do 14,0 mln zł w 2011 r. przy zwiększeniu się przychodów ze sprzedaży o 28 proc. do 415,8 mln zł.

Według wstępnych wyników cały 2010 rok skonsolidowany zysk netto wyniósł 5,8 mln zł przy 324,2 mln zł przychodów.

Zysk netto grupy Redan po trzech kwartałach wyniósł 1,6 mln zł wobec 20,2 mln zł straty rok wcześniej. Sprzedaż wzrosła o 7 proc. w skali roku do 222,1 mln zł.

giełda
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)