Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Redan wprowadzi markę sportową Drywash

0
Podziel się:

Grupa Redan wprowadzi na rynek na początku 2011 roku nową markę odzieży sportowej Drywash, której potencjał sprzedażowy szacuje na 100-150 mln zł rocznie.

Redan wprowadzi markę sportową Drywash
(Troll)

Grupa Redan wprowadzi na rynek na początku 2011 roku nową markę odzieży sportowej Drywash, której potencjał sprzedażowy szacuje na 100-150 mln zł rocznie - poinformowali przedstawiciele spółki.

Drywash będzie marką modową, stanowiącą dopełnienie oferty marek Top Secret i Troll. Skierowana będzie do tej samej grupy klientów, czyli młodych mieszkańców dużych i średnich miast, aktywnie spędzających czas wolny.

Cenowo marka ma się plasować w segmencie popularnych marek odzieżowych.

Redan szacuje potencjał rocznej sprzedaży marki na 100-150 mln złotych.
_ _

_ - Jako że ofertę tej marki będziemy głównie sprzedawać poprzez sieci zewnętrzne, jesteśmy w stanie dojść do 100-150 mln zł sprzedaży rocznie w ciągu 4-5 lat _ - powiedział Piotr Kulawiński, prezes Redanu.

W pierwszym okresie ponad 40 proc. sprzedaży marki realizowane będzie przez sieć salonów Top Secret&Friends, a blisko 60 proc. w sportowych sklepach multibrandowych. Odzież będzie też sprzedawana w sklepie internetowym.

Redan szacuje, że w 2011 roku odzież Drywash będzie dostępna w maksymalnie 100 sklepach w Polsce, a docelowo w około 500 placówkach.

Firma nie podpisała jeszcze umów z przyszłymi dystrybutorami.
_ _

_ - W ciągu miesiąca, dwóch będziemy podpisywać umowy, na ten moment zainteresowanych jest kilkudziesięciu potencjalnych sprzedawców _ - powiedział Kulawiński.

Redan szacuje, że w pierwszym roku sprzedaży obroty Drywash mogą wynieść około 10 mln zł, marka ma być od początku rentowna.

Przyszłoroczna sprzedaż nowej marki nie została uwzględniona w prognozach Redanu.
_ _

_ - Tworząc strategię nie zakładaliśmy wprowadzenia marki. Obecnie prognozy finansowe dla Drywash są nieistotne, nie wpływają na prognozy _ - powiedział Kulawiński, dodając, że ewentualnie strategia będzie zaktualizowana w połowie przyszłego roku.

Opublikowana na początku tego roku strategia grupy Redan na lata 2010-12 zakłada, że w 2010 roku zysk netto grupy wyniesie 5,8 mln zł, a przychody 333,7 mln zł. W 2011 roku zysk netto ma wzrosnąć do 19,6 mln zł, a przychody do 469,4 mln zł. Z kolei w 2012 roku zysk netto powinien wynieść 37,4 mln zł, a przychody 641,7 mln złotych.

Liczba sklepów ma wzrosnąć do 614 placówek z 363 na koniec 2009 roku.

Redan zarządza obecnie markami odzieżowymi Top Secret, Troll i Textilmarket. Grupa zajmuje się projektowaniem, marketingiem i dystrybucją. Szycie odzieży zlecane jest fabrykom w Azji i w Polsce.

giełda
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)