Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Redan zamierza uruchomić działalność w Rosji

0
Podziel się:

Grupa Redan, właściciel marek odzieżowych Top Secret, Troll i Drywash oraz sieci dyskontowej Textilmarket zamierza otworzyć 82 sklepy franczyzowe w segmencie modowym w Rosji do końca 2014 roku.

Redan zamierza uruchomić działalność w Rosji
(pryzmat/istockphoto)

Rozwój sektora modowego w tym roku ma być zbliżony do poziomu z 2011 r., w którym spółka otworzyła 180 placówek. W 2012 roku Redan chce także uruchomić około 60 sklepów w segmencie dyskontowym, poinformowała spółka w komunikacie.

Strategia rozwoju grupy zakłada dynamiczny rozwój krajowej sieci sprzedaży i ekspansji zagranicznej modowej części działalności. Redan sukcesywnie otwiera nowe lokalizacje w Polsce, na Ukrainie i w Rosji.

_ W ostatnich miesiącach w sektorze fashion Redan koncentrował się na rozwoju sieci za granicą. Wykorzystując potencjał rynków wschodnich, na Ukrainie i w Rosji, w IV kw. 2011 r. uruchomiono w sumie 6 salonów. Na koniec 2011 r. zagraniczna sieć sklepów Redan liczyła 32 sklepy o łącznej powierzchni 4 763 m.kw. _- podała spółka.

Docelowo grupa Redan na rynku rosyjskim do końca 2014 roku planuje otworzyć 82 sklepy w systemie franczyzowym marki Top Secret. Na koniec 2011 r. cała krajowa sieć sprzedaży sektora fashion liczyła 180 placówek, których łączna powierzchnia wyniosła 27 790 metrów kwadratowych.

_ W 2012 r. planujemy kolejne otwarcia w segmencie modowym. Nacisk będziemy kłaść przede wszystkim na rozwój sklepów franczyzowych, zarówno w Polsce jak i za granicą. _ – powiedział prezes Bogusz Kruszyński, cytowany w komunikacie.

Grupa planuje uruchomienie 3 nowych sklepów pod szyldem Top Secret – 2 franczyzowych w Rawie i Wrześni oraz 1 placówki własnej w Gdyni w CH Klif w I kw. tego roku. W IV kw. 2011 r. Redan uruchomił 20 sklepów sieci Textilmarket oraz 9 pod szyldem Top Secret&Friends w kraju i za granicą. Dynamika otwarć segmentu dyskontowego zakłada przyrost o ok. 60 nowych placówek w 2012 roku.

Łączna powierzchnia 20 sklepów w segmencie dyskontowym, otwartych w ostatnim kwartale 2011 r. wyniosła 3 741 m.kw., a na koniec roku powierzchnia całej sieci liczącej 251 placówek wyniosła 55 504 metrów kwadratowych.

Na 31 grudnia 2011 r. sieć sprzedaży grupy Redan, dla segmentu modowego i dyskontowego razem liczyła 463 sklepy, a łączna powierzchnia wszystkich sklepów wyniosła 88 057 metrów kwadratowych.

Narastająco w I-III kw. 2011 roku spółka miała 1,13 mln zł skonsolidowanej straty netto wobec 1,64 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach odpowiednio 261,74 mln zł wobec 222,06 mln złotych.

giełda
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)