Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Rosną przychody Redanu. Tym razem o 13 procent

0
Podziel się:

Szacunkowa wielkość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży grupy Redan wyniosła 33,9 mln zł w lipcu i była wyższa o 13 procent w skali roku.

Rosną przychody Redanu. Tym razem o 13 procent
(Redan)

Szacunkowa wielkość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży grupy Redan wyniosła 33,9 mln zł w lipcu i była wyższa o 13 procent w skali roku. W ujęciu narastającym, za 7 miesięcy 2012 r., sprzedaż wyniosła 227,5 mln zł, co oznacza wzrost o 14 procent w skali roku..

Szacunkowa wielkość skonsolidowanej marży handlowej w lipcu 2012 r. wyniosła 39 procent i była niższa o 2 pkt proc. od marży zrealizowanej w lipcu ub. r.

_ Podobnie jak w całym sezonie wiosenno-letnim, marża w lipcu była niższa ze względu na mniej korzystne kursy walut oraz bardziej agresywne przeceny ze względu na nasilającą się walkę konkurencyjną _ - powiedział wiceprezes Bogusz Kruszyński, cytowany w komunikacie.

W ciągu 7 miesięcy tego roku sprzedaż grupy wyniosła 227,5 mln zł i była o 14 procent wyższa w skali roku, zaś marża w tym okresie wyniosła 44 procent, czyli o 1 pkt proc. mniej w porównaniu do analogicznego okresu roku poprzedniego.

_ W sieci dyskontowej poziom sprzedaży w lipcu br. wyniósł 17 mln zł, co oznacza wzrost o 12 procent w skali roku. Natomiast poziom sprzedaży po 7 miesiącach br. osiągnął 118,4 mln zł i tym samym wzrósł o 17 procent w skali roku. Szacunkowa marża handlowa w pierwszych 7 miesiącach wyniosła 39 procent i była na poziomie zbliżonym do ubiegłorocznej _ - podano w komunikacie.

Sieć Textilmarket na koniec lipca składała się z 273 sklepów własnych o łącznej powierzchni 60,1 tys. m.kw., co oznacza 24 procent przyrost powierzchni handlowej w skali roku.

_ Wartość sprzedaży na rynku modowym Grupy Redan w lipcu wzrosła o 15 procent w skali roku i wyniosła 17 mln zł, a za 7 miesięcy 109,1 mln zł, co oznacza 10 procent wzrost. Szacunkowa marża handlowa w pierwszych 7 miesiącach wyniosła 49,4 procent, co oznacza poziom niższy od roku poprzedniego o 3 pkt proc. _ - podano także.

W sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec lipca funkcjonowało 218 sklepów własnych i franczyzowych o łącznej powierzchni 34,7 tys. m. kw., co oznacza wzrost powierzchni handlowej o 19 procent w skali roku.

Porównaj na wykresach spółki i indeksy

giełda
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)