Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Rosną wpływy z reklam w Gazecie Wyborczej

0
Podziel się:

Wpływy reklamowe "Gazety Wyborczej" wzrosły w październiku 2007 roku o 23,3 proc. w ujęciu rocznym, "Dziennika" wzrosły o 229,4 proc., "Rzeczpospolitej" wzrosły o 37,9 proc., a "Faktu" o 7,9 proc.

Rosną wpływy z reklam w Gazecie Wyborczej
(Sztuka Architektury)

Wpływy reklamowe "Gazety Wyborczej" wzrosły w październiku 2007 roku o 23,3 proc. w ujęciu rocznym, "Dziennika" wzrosły o 229,4 proc., "Rzeczpospolitej" wzrosły o 37,9 proc., a "Faktu" o 7,9 proc.

Wirtualnemedia podały, powołując się na monitoring gazet codziennych firmy Expert Monitor, że "Gazeta Wyborcza" wydawana przez Agorę zwiększyła w październiku 2007 roku cennikowe wpływy z reklam (bez autopromocji) do 109,36 mln zł z 88,67 mln zł w październiku 2006 roku.

Cennikowe wpływy z reklam dziennika "Polska", którego wydanie ogólnopolskie pojawiło się na rynku od 15 października, wyniosły 17,81 mln zł (co dało mu czwarte miejsce).

Na drugim miejscu uplasował się "Dziennik" (Axel Springer Polska), który zanotował przychody reklamowe na poziomie 22,4 mln zł wobec 6,82 mln zł rok wcześniej.

Trzecie miejsce przypadło "Rzeczpospolitej" (Presspublika), której cennikowe wpływy z reklam wzrosły do 21,52 mln zł z 15,63 mln zł w analogicznym okresie 2006 r.

Na piątym miejscu (po dzienniku "Polska") uplasował się "Fakt" (Axel Springer Polska) - 16,34 mln zł wobec 15,12 mln zł w październiku 2006 roku.

Wszystkie monitorowane gazety codzienne zarobiły w październiku 2007 roku 278,11 mln zł wobec 228,34 mln zł w październiku 2006 roku (dane bez autopromocji).

giełda
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)