Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Rośnie sprzedaż Gazety Wyborczej

0
Podziel się:

Średnia sprzedaż "Gazety Wyborczej", wydawanej przez Agorę, wyniosła w lipcu 2007 roku 423.842 sztuki i wzrosła o 4,0 proc. wobec lipca 2006 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Rośnie sprzedaż Gazety Wyborczej

Średnia sprzedaż "Gazety Wyborczej", wydawanej przez Agorę, wyniosła w lipcu 2007 roku 423.842 sztuki i wzrosła o 4,0 proc. wobec lipca 2006 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

W ujęciu rocznym spadła sprzedaż Dziennika i Rzeczpospolitej, a Faktu i Super Expressu wzrosła.

Średnia sprzedaż "Gazety Wyborczej" w lipcu była wyższa niż czerwcu 2007 roku o 0,6 proc.

Z kolei średnia sprzedaż "Dziennika", wydawanego od 18 kwietnia 2006 roku przez Axel Springer Polska, wyniosła w lipcu tego roku 181.743 egzemplarzy i była niższa niż w lipcu rok wcześniej o 9,6 proc. Wobec czerwca 2007 roku lipcowa sprzedaż spadła o 0,9 proc.

W lipcu 2007 roku liderem sprzedaży na rynku dzienników pozostał "Fakt", wydawany przez Axel Springer Polska, a jego średnia sprzedaż wyniosła 511.718 sztuk, czyli o 5,4 proc. więcej niż rok wcześniej. Wobec czerwca tego roku "Fakt" zanotował wzrost o 4,8 proc.

W lipcu 2007 roku, w ujęciu rocznym, wzrosła też średnia sprzedaż "Super Expressu" o 6,7 proc. do 197.861 egzemplarzy, a spadła natomiast sprzedaż "Rzeczpospolitej" o 8,5 proc. do 160.874 sztuk.

Wobec czerwca 2007 roku średnia sprzedaż "Super Expressu" wzrosła w lipcu o 1,6 proc., a sprzedaż "Rzeczpospolitej" spadła o 1,9 proc.

Informacje te odnoszą się do pozycji z danych ZKDP nazwanej "rozpowszechnianie płatne razem".

giełda
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)