Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

SII przedstawiło przyszłych debiutantów

0
Podziel się:

Ponad 80 inwestorów, dziennikarzy i analityków spotkało się 20 lutego na Sali Notowań GPW w Warszawie, aby poznać firmy, które niedługo znajdą się na giełdowym parkiecie.

SII przedstawiło przyszłych debiutantów

Ponad 80 inwestorów, dziennikarzy i analityków spotkało się 20 lutego na Sali Notowań GPW w Warszawie, aby poznać firmy, które niedługo znajdą się na giełdowym parkiecie.

Jako pierwsza zaprezentowała się firma Nicolas Games, która zadebiutuje na rynku rynku NewConnect. Spółka zajmuje się produkcją oraz sprzedażą gier komputerowych. Obecnie działa głównie w segmencie gier dojrzałych oraz gier dla dzieci. Inwestorzy pytali Tomasza Majkę, Prezesa Nicolas Games o konkurencję spółki.

Zainteresowani byli także przeznaczeniem środków pozyskanych z NewConnect. Autoryzowany Doradca spółki pochwalił się inwestorom, że prawie cała oferta sprzedała się w ciągu 2 dni.

Z dużym zainteresowaniem spotkała się także prezentacja spółki Audytor. Firma świadczy usługi audytorskie, księgowe i doradcze w obszarze prawa podatkowego, poprzez sieć własnych placówek regionalnych w całej Polsce. Przedstawiciele spółki podkreślali, że outsourcing księgowości w Polsce staje się coraz bardziej popularny i wykazuje wyraźny trend wzrostowy.

Zarząd podkreślał, że największym kapitałem firmy są pracownicy, w których warto inwestować. Audytor nie wyklucza zostania Autoryzowanym Doradcą NewConnect. Spółka planuje debiut na NewConnect na koniec I kwartału br. Wielkość emisji przewidziana jest na 4-5 mln zł.

Wiesław Wojas, prezes spółki Wojas, podkreślał, że jego firma zbudowała swoją siłę na wielopokoleniowej, rodzinnej tradycji. Przedsiębiorstwo produkuje obuwie damskie, męskie, młodzieżowe i dziecięce oraz ochronne i robocze. W tym roku Wojas obchodzi swoją ,,osiemnastkę". Spółka zadebiutuje na GPW. Inwestorzy pytali Prezesa m.in. wielkość eksportu do Rosji oraz o koszty otwarcia nowego salonu sprzedaży butów.

Power Media S.A. to wrocławska firma informatycza, której usługi koncentrują się na tworzeniu oprogramowania, rekrutacji i outsourcingu kadr IT oraz prowadzeniu serwisu księgowości internetowej ifirma.pl. Wojciech Narczyński, prezes Power Media oraz Marta Przewłocka, wiceprezes odpowiadali na pytania związane ze szczegółami oferty publicznej.

Uwagę obecnych na Sali przyciągnęła prezentacja ifirma.pl - pierwszy w Polsce serwis księgowości internetowej dla małych firm. Środki z emisji zostaną przeznaczone m.in. na rozwój tego systemu. Docelowo firma chce mieć 20 tys. użytkowników do końca 2009 roku.

"W związku z tym, że IPO Day cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem wśród spółek i inwestorów, postanowiliśmy zorganizować najbliższą edycję Dnia Debiutantów już 5 marca, a kolejną 19 marca" - mówi Kamil Karpicki, Specjalista ds. Relacji Inwestorskich ze Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych.

"Zależy nam aby inwestorzy indywidualni, których reprezentujemy, mieli dostęp do rzetelnych informacji o spółkach, w które będą chcieli zainwestować, a temu służy właśnie Dzień Debiutantów" - dodaje Kamil Karpicki.

Organizatorem Dnia Debiutantów jest Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych. Pierwszy IPO Day odbył się w 2006 roku. Do tej pory inwestorom zaprezentowało się już ponad 60 spółek.

Współorganizatorami IPO Day są: GPW oraz KDPW. Patronat medialny nad imprezą objął: ,,Parkiet" oraz portale Money.pl oraz IPO.pl. Partnerem internetowym jest WSE InfoEngine.

ZOBACZ TAKŻE:

giełda
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)