Cennikowe wpływy reklamowe _ Gazety Wyborczej _ spadły w lutym 2009 roku o 18,7 proc. w ujęciu rocznym, _ Rzeczpospolitej _ spadły o 25,3 proc., _ Dziennika _ spadły o 34,3 proc., zaś _ Faktu _ spadły o 4,6 proc.
Łączne wpływy reklamowe wszystkich monitorowanych dzienników w lutym 2009 roku spadły o 15,1 proc. w porównaniu do analogicznego okresu rok temu i wyniosły 179,93 mln zł.
Cennikowe wpływy z reklam _ Gazety Wyborczej _, wydawanej przez Agorę, spadły w lutym 2009 roku do 65,96 mln zł z 81,12 mln zł.
Na drugim miejscu utrzymał się dziennik _ Polska _, wydawany przez Polskapresse, który zanotował przychody reklamowe na poziomie 23,43 mln zł wobec 26,48 mln zł rok wcześniej.
Na trzecie miejsce z piątego przesunął się _ Fakt _ (Axel Springer), a jego wpływy z reklam wyniosły 12,45 mln zł wobec 13,05 mln zł.
Na czwarte miejsce z trzeciego spadła _ Rzeczpospolita _(Presspublica), która zanotowała przychody z reklam na poziomie 11,03 mln zł wobec 14,77 mln zł.
Na piąte miejsce z czwartego spadł Dziennik", wydawany przez Axel Springer Polska. Jego przychody z reklam spadły do 9,55 mln zł z 14,54 mln zł.