Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Spółka Multimedia Polska sprzedała ponad 1,5 mln usług

0
Podziel się:

Na koniec 2011 r. spółka Multimedia Polska sprzedawała swoim abonentom łącznie 1,5 mln usług (RGU), w tym takich jak dostęp do internetu, telewizja czy telefonia stacjonarna.

Spółka Multimedia Polska sprzedała ponad 1,5 mln usług
(ronen/iStockphoto)

Na koniec 2011 r. spółka Multimedia Polska sprzedawała swoim abonentom łącznie 1,5 mln usług (RGU), w tym takich jak dostęp do internetu, telewizja czy telefonia stacjonarna.

- _ Konsekwentnie realizujemy strategię sprzedaży, której jednym z głównych elementów jest promowanie pakietów usług. Klient dostaje wysokiej jakości dwie-trzy usługi w cenie, której nigdy nie uzyskałby kupując te usługi oddzielnie. To przekłada się dla nas na wzrost przychodów i większą lojalność klientów _ – powiedział prezes Andrzej Rogowski.

W 2011 r. Multimedia Polska zwiększyły liczbę sprzedawanych usług o ponad 147 tys. do 1,5 miliona RGU. Spółka podała, że z oferty Triple Play (trzy usługi) korzysta już 106 tys. użytkowników czyli o 8,5% więcej niż na koniec 2010. Double Play wykupiło natomiast 242 tys. abonentów tj o 3,2% więcej niż rok wcześniej. Wzrost popularności pakietów odzwierciedla przeciętne liczba usług przypadających na abonenta (tzw. RGU/abonenta), która wyniosła na koniec 2011 r. rekordowe 2,06 podczas gdy rok wcześniej było to 1,94.

W I-III kw. 2011 roku spółka miała 56,40 mln zł skonsolidowanego zysku netto wobec 56,30 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach odpowiednio 459,50 mln zł wobec 420,30 mln złotych.

giełda
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)