Na koniec 2011 r. spółka Multimedia Polska sprzedawała swoim abonentom łącznie 1,5 mln usług (RGU), w tym takich jak dostęp do internetu, telewizja czy telefonia stacjonarna.
- _ Konsekwentnie realizujemy strategię sprzedaży, której jednym z głównych elementów jest promowanie pakietów usług. Klient dostaje wysokiej jakości dwie-trzy usługi w cenie, której nigdy nie uzyskałby kupując te usługi oddzielnie. To przekłada się dla nas na wzrost przychodów i większą lojalność klientów _ – powiedział prezes Andrzej Rogowski.
W 2011 r. Multimedia Polska zwiększyły liczbę sprzedawanych usług o ponad 147 tys. do 1,5 miliona RGU. Spółka podała, że z oferty Triple Play (trzy usługi) korzysta już 106 tys. użytkowników czyli o 8,5% więcej niż na koniec 2010. Double Play wykupiło natomiast 242 tys. abonentów tj o 3,2% więcej niż rok wcześniej. Wzrost popularności pakietów odzwierciedla przeciętne liczba usług przypadających na abonenta (tzw. RGU/abonenta), która wyniosła na koniec 2011 r. rekordowe 2,06 podczas gdy rok wcześniej było to 1,94.
W I-III kw. 2011 roku spółka miała 56,40 mln zł skonsolidowanego zysku netto wobec 56,30 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach odpowiednio 459,50 mln zł wobec 420,30 mln złotych.