Jednostkowe wyniki sprzedaży Euromark Polska wyniosły 5,6 mln zł w kwietniu i były niższe o 12,6 proc. w skali roku. Narastająco, wyniki sprzedaży osiągnięte w okresie marzec – kwiecień wyniosły 11,36 mln zł i były niższe o 8,1 proc. licząc rok do roku.
_ Dynamika sprzedaży spółki dominującej we wszystkich kanałach dystrybucji, za wyjątkiem kanału hurtowego, była pozytywna. Z uwagi na względnie ciepły styczeń oraz początek lutego, klienci hurtowi realizujący sprzedaż w sklepach własnych zanotowali spadek sprzedaży produktów z kolekcji zimowej. W następstwie doprowadziło to do przejściowych problemów z płynnością odbiorców hurtowych, co w konsekwencji miało wpływ na znaczne opóźnienia w składaniu przez nich zamówień na produkty z nowej kolekcji Wiosna-Lato 2011 _- podała spółka.
Skonsolidowane wyniki sprzedaży w kwietniu wyniosły 5,96 mln zł, co oznacza spadek o 11,0 proc. w skalo roku. Narastająco wyniki sprzedaży w okresie marzec – kwiecień 2011 roku wyniosły 11,99 mln zł i były niższe o 7,2 proc. licząc rok do roku.
Narastająco, jednostkowe wyniki sprzedaży osiągnięte w okresie 14 miesięcy od 1 marca 2010 roku do 30 kwietnia 2011 roku wyniosły 114,28 mln zł. Skumulowane wyniki sprzedaży grupy w okresie 14 miesięcy od 1 marca 2010 roku do 30 kwietnia 2011 roku wyniosły 120,95 mln złotych.