Jednostkowe wyniki sprzedaży Euromark Polska wyniosły 4,4 mln zł w marcu. Narastająco sprzedaż w okresie wrzesień 2011 - marzec 2012 r. wyniosła 59,5 mln zł i była niższa o 9,6 procent w ujęciu rocznym, poinformowała spółka w komunikacie.
„Marzec jest tradycyjnie areną zmagań trwającej zimy i nadchodzącej wiosny, co przeważnie sprawia, że zakupy kolekcji zimowej nie są już tak intensywne a zakupy kolekcji wiosennej nie są jeszcze zaawansowane. W konsekwencji miesiąc ten jest zwyczajowo miesiącem o najniższej sprzedaży i znaczeniu dla branży outdoorowej. Dodatkowo w marcu bieżącego roku, po stosunkowo niekorzystnym dla branży sportowo-outdoorowej sezonie zimowym, odbiorcy hurtowi spółki nie byli jeszcze gotowi do istotnych zakupów z przygotowanej kolekcji wiosennej"- podano w komunikacie.
Skonsolidowane wyniki sprzedaży w ub. miesiącu wyniosły 4,87 mln zł i były niższe o 19 procent od osiągniętych w marcu 2011 r. Narastająco sprzedaż osiągnięta w okresie wrzesień 2011 - marzec 2012 r. wyniosła 63,44 mln zł i była niższa o 9,4 procent w skali roku.
Porównaj na wykresach spółki i indeksy Dodaj wykresy do Twojej strony internetowej